Ankieta do pracy licencjackiej o marketingu przez kolarstwo

Dzień dobry, cześć i czołem. W skrócie, jestem Janek, studiuję zarządzanie i potrzebuję pomocy. Jestem na etapie pisania pracy licencjackiej i udało mi się, obok wszelakich tematów dotyczących kształtu kubeczków dla jogurtów, analiz budżetowych sklepu zoologicznego Stacha oraz innych product placementów w M jak Miłość, przeforsować temat dotyczący czegoś, co mnie choć trochę interesuje, czyli marketingu przez kolarstwo. Jeśli zatem ktokolwiek chciałby przyczynić się do zmiany kolarstwa na lepsze (tak naprawdę to nie) i pomóc w powstawaniu tego monumentalnego dzieła (to też ściema), które zatrzęsie fundamentami marketingu sportowego (ok, popłynąłem), to będę niezwykle wdzięczny za wypełnienie poniższej ankiety (to akurat prawda). Dotyczy ona skuteczności promocji przez TdP.

survio.com/survey/d/O7G6Y3F4W9Y6R5V8E

Z góry dziękuję za każdy gest dobrej woli, przejawiający się w wypełnieniu tej wątpliwej urody, atrakcyjności i jakości ankiety.
Bywajcie! :slight_smile:

PS Ankieta skierowana jest do widzów Tour de Pologne, ale zakładam że to tutaj formalność :wink:.

Ankieta wypełniona. Nie zapomnij później wrzucić małego podsumowania wyników analizy danych.