Bank BGŻ strategicznym sponsorem PZKol.


#1

“Razem łatwiej wygrać” pod takim hasłem odbyła się dzisiaj konferencja prasowa połączona z podpisaniem trzyletniej umowy pomiędzy Bankiem Gospodarki Żywnościowej a Polskim Związkiem Kolarskim. BGŻ został sponsorem strategicznym polskiego kolarstwa.

Trzyletnia umowa BGŻ - PZKol zobowiązuje PZKol. do umieszczenie logo Sponsora na strojach zawodników, trenerów i całej obsługi kolarskiej kadry narodowej, na koszulkach i spodenkach startowych, czapeczkach, kaskach kolarskich, skarpetkach. Znakiem Sponsora oznaczona będzie odzież treningowa (dresy, koszulki polo lub t-shirt). Logo partnera PZKol. prezentowane będzie także na koszulkach wszystkich mistrzów Polski, a nawet na rowerach i bidonach reprezentantów Polski. Zmianie uległa również strona internetowa PZKolu.

Na uroczystość prowadzoną przez Macieja Kurzajewskiego, przybyły znakomitości świata sportu m.in. Czesław Lang, Ryszard Szurkowski oraz kadra Polski. Podczas konferencji odbył się pokaz kolarskich strojów ozdobionych logo strategicznego sponsora. Sportowe stroje prezentowały urodziwe reprezentantki kraju w kolarstwie górskim - Maja Włoszczowska, Anna Szafraniec i Magdalena Sadłecka oraz Dariusz Batek i Kryspin Pyrgies. Medalistki mistrzostw świata i Europy sprawdziły się znakomicie w roli modelek - na wybiegu czuły się równie pewnie jak na karkołomnych zjazdach kolarskich tras.

Juz od czwartku podczas mistrzostw świata na torze w Bordeaux będzie można obejrzeć zawodników w nowych koszulkach.

Po prezentacji wystąpiła kadra Polski w trialu rowerowym, prezentując ekstremalne triki wykonywane na swoich rowerach, a po części artystycznej zaproszono prezesa Banku Gospodarki Żywnościowej pana Jacka Bartkiewicza oraz prezesa Polskiego Związku Kolarskiego Zbigniewa Walkiewicza do podpisania umowy.

  • Długo zastanawialiśmy się nad podpisaniem tej umowy, mogliśmy zainwestować w popularniejszą piłkę nożną, ale postawiliśmy na sport bardziej rodzinny. Wspólnie liczymy, ze będzie to owocny okres, który wspomoże polskie kolarstwo i pozwoli przywrócić jego siłę sprzed lat - powiedział Bartkiewicz.

Prezes Walkiewicz nie ukrywał radości z pozyskania takiego sponsora, choć trwają poszukiwania kolejnych partnerów. - Jak państwo widzą naszym kolorem jest żółty, bo żółty to kolor liderów i nimi chcemy się stać - zadeklarował Walkiewicz.

Dodatkowo w ramach umowy, której kwoty nie ujawniono, Polski Związek Kolarski przy współpracy Banku BGŻ zorganizuje serię wyścigów masowych o zasięgu ogólnopolskim dla dzieci i młodzieży - Nadziei Olimpijskich - o Puchar Prezesa Banku BGŻ.

Terminy planowanych finałowych imprez nadziei olimpijskich o Puchar Prezesa BGŻ S.A. w 2006 roku:
01.07 - MTB - Puchar Prezesa Banku BGŻ – Szczawno Zdrój
31.04-01.05 - SZOSA - Puchar Prezesa Banku BGŻ – Grudziądz
03-04.09 - SZOSA - Puchar Prezesa Banku BGŻ – Olsztyn
05-06.08 - TOR - Puchar Prezesa Banku BGŻ – Kalisz
16-17.09 - TOR - Puchar Prezesa Banku BGŻ - Szczecin

Konferencje zakończył występ satyryka Pawła Dłużewskiego, byłego zawodnika torowego, którego kolarsko-polityczny kabaret rozbawił zgromadzonych do łez.

Kamil


#2

moze ruszy sie cos w temacie szkolenia mlodych zawodnikow, to moze za kilka lat bedziemy mieli polskiego Boonen’a lub Ullricha :wink: Bardzo dobrze, ze znalzl sie sponsor strategiczny i nie bal sie wejsc w kolarstwo, bo dzis wszyscy wybieraja pilke nozna, albo cos co tez jest na topie. Trzeba rozwijac kolarstwo w Polsce, dawniej mielismy mistrzow, miejmy i teraz.