Ból prawego kolana na rowerze (wewnętrzna strona)


#21

Smolar, najprawdopodobniej się przeciążyłeś. Miałam podobnie i miewam do tej pory


#22

Wygląda to na ból przeciążeniowy - naciągnąłeś jakieś ścięgno. Ja się borykam z taką kontuzją od połowy października kiedy to zacząłem biegać. Byłem u 2 ortopedów i diagnoza brzmi nadwyrężenie ścięgna mięśnia czworogłowego. I to naturalne, że bardziej boli podczas zgięcia kolana, np w samochodzie, albo przy biurku. Paradoksalnie kolano jest wtedy bardziej obciążone. Jeśli ból nie jest duży stosuj maści i ogranicz rower, szczególnie siłową jazdę. Wysoka kadencja, luźna nóżka i powinno być ok. Polecam też plastry Kinesio, stosują i chodzę nawet z oklejoną nogą na basen.


#23

a jakich tych maści używałeś? mnie jak coś robi się z mięśniami itd to używam dip hota na rozgrzewkę obolałego mięśnia.

jeśli będziesz jeżdził na rowerze podczas leczenia to to leczenie będzie się wydłużać. Najlepiej delikatny trening po kilka kilometrów jak nie możesz wytrzymać lub odstaw rower na trochę i daj odpocząć.


#24

Czasami coś boli jak jadę gdzieś w dłuższą trasę, wydaje mi się, że to normalne. Ale myślę, że można czymś posmarować dla lepszego komfortu.
A ten dip hot to jest co?


#25

na ból kolana możesz spróbować zastosować takie opaski http://sklep.torst.pl/polaryzatory-torsyjne/15-leczenie-stawu-kolanowego-miesni-konczyn-dolnych.html


#26

cze, bardzo mi się przydał post, mam taki problem po raz pierwszy, nie zrzucam winy na brak zdrowia, ani na kondycję, ponieważ dbam o zdrowie, z chęcią zastanowię się nad opaskami, mimo jeśli ból nie przestanie doskwierać, swoją drogą to z mojego doświadczenia na pewno jest to wina odpowiedniego przygotowania do podróży, zmiana formy ćwiczeń, ja na przykład dużo ćwiczę w domu i to jest mój błąd, mam na myśli siłownię na takie rozciąganie mięśni, warto postarać się tak rozwiązać ten problem, pozdrawiam.


#27

zlikwiduj luzy,one kiedys były u mnie przyczyną bólu kolan ,ale także wysokość siodełka (za nisko mocno daje po kolanach,koślawią sie na boki) i ustawienie przód tył siodełka także mocno wpływa na odpowiednią ich pracę.najlepiej platformy z kolcami ,stopa nie slizga się i można sobie łatwo wyczuć jak jest najlepiej w przeciwieństwie do bloków o małym luzie :slight_smile:


#28

Hej. Na ból kolana mogę z czystym sumieniem polecić linię włoskich produktów NO DOL - rewelacja, nie to co polskie tanie suplementy. Dla cięższego przypadku z kolanem, warto rozważyć zastrzyk, np. z hydrolizowanego kolagenu (Chondrogrid), żelu polinukleotydowego (Condrotide) - zregeneruje chrząstkę i będziesz mógł dalej hulać! Jest też kwas hialuronowy, np. Vijoint.


#29

Mi się zdarza nadwyrężyć więzadła w kolanach. Trochę biegam, trochę mam rodzinne predyspozycje do takich kontuzji. Od paru lat stosuję wtedy kinesiotaping. Plastry do tapingu można kupić w sklepach medycznych i rehabilitacyjnych, a oklejenie kolana to najprostsza rzecz na świecie i nie trzeba do tego wyspecjalizowanego fizjoterapeuty. Na yt można znaleźć mnóstwo filmów instruktażowych.

Oczywiście nóżka musi być ogolona :wink: