Parę dni temu pisałem o pierwszych przeciekach:
bikerumor.com/2014/05/26/all … to-action/
[size=75][ Dodano: Czw 29 Maj, 2014 22:02 ][/size]
campagnolo.com/jsp/en/newsde … atid_3.jsp
Parę dni temu pisałem o pierwszych przeciekach:
bikerumor.com/2014/05/26/all … to-action/
[size=75][ Dodano: Czw 29 Maj, 2014 22:02 ][/size]
campagnolo.com/jsp/en/newsde … atid_3.jsp
Znajomy rolnik powiedziałby: Taki trynd panie… taki trynd
Słowa klucze: “increased rigidity” czytam o tym od 9 lat…
Wszystko zgodnie ze starą marketingową zasadą : dobre stare jest gorsze od nowego, równie dobrego…
Troszkę się jak gdyby “inspirowali” przednią przerzutką Dura-Ace 9000 i korbami takoż (“designed by Sciamano Durazzia”), ale wciąż jeszcze w Vicenzie nie wpadli na to, że można zrobić “niekompatybilne szczęki hamulcowe” Zagrywek marketingowych, to lepiej, żeby się nie uczyli od Shimano…
Wracając do DA, to ostatnio gdzieś mignęła mi fotka nowej, szosowej (nie czasowej) ramy Trek’a przystosowaną do szczęk BR-9010 D Direct Mount (mocowanie na dwa sworznie) . Przedni był mocowany w tradycyjnym miejscu natomiast tylny od spodu przy supporcie. Ciekawe, co Campa na to ?