Campagnolo 2011


#1

Właśnie przyuważyłem, że na rok 2011 Campagnolo wprowadziło do swoich grup Athena-Centaur-Veloce nowy system montowania korb: Power-Torque.
Pierwsze wrażenie, to przecież system skopiowany od konkurencji?

Ciekawe dlaczego wprowadzono nowy system. Czyżby złącze hirsch’a okazało się zbyt drogie w produkcji i pozostało tylko w topowych modelach?

Ktoś już miał w łapach nowe korby? Wydaje się, że montowanie tego jest łatwiejsze niż ultra torque. Ciekawe czy będą miały ten sam problem co ultra torque (już tu opisywany kiedyś na forum) i latały sobie na boki i ‘tykały’ w niektórych ramach.


#2

Witam
Dokładnie masz racje połączenie ultra torque jest droższe i dlatego stosuje się je w wyższych grupach.
Co do sposobu montowania systemu ultra torque to prawidłowo zmontowany działa bez żadnych luzów pod warunkiem prawidłowej długości mufy suportowej. Jeśli są luzy to można zamontować małą podkładkę. Na stronie Campagnolo są podane prawidłowe szerokości muf suportowych…

pozdrawiam