CCC 2020 - plany, możliwości, nadzieje,

Sezon 2019 zamkniety.
Wyraźnie bylo widac, gdzie sa braki, a co jest mocną stroną pomarańczowych.
Skład został uzupełniony, a nawet wzmocniony nakilku pozycjach. Jak rozumiem - wciąż jeszcze nie zamknięty - jeszcze może ktoś się pojawić, choć raczej nie ma co się spodziewać spektakularnych transferów.
To jaki bedzie 2020?
Wciąż największą gwiazdą i niekwestionowanym liderem pozostaje GvA.
Na GT są Zakarin, Hirt, Masnada + de la Parte.
Na sprinty i część klasyków: Trentin, Sajnok, Mareczko raz Koch.
Etapy niesprinterskie ( i nie górskie) na wieloetapowkach: De Marchi, Geschke, Bevin.
Wygląda ten skład na zdecydowanie bardziej wyrownany i dajacy wiecej mozliwosci na dobry wynik niz w 2019. Wiecej dobrych miejsc niemal pewne. Czy więcej zwycięstw?
Nadzieje - dalszy rozwoj Sajnoka a także Małeckiego i Zimmermanna.
Jeszcze lepszy sezon Bevina.
Zagrożenia: GvA jest o rok starszy, a w jego specjalności pojawiło się stadko młodych wilków.

Oprócz tego co napisałeś to mam nadzieję, że Wiśnia zaliczy teraz ten lepszy sezon w swoim cyklu dwuletnim :wink:
I tego, że ze starych zawodników zejdzie, a na nowych nie wstąpi klątwa drugich miejsc, (czy tam 3-4).

No proszę Cię. A Trentin jakie ma miejsca osiągać? :smiley:

1 Like

No Trentin się w klimat “niewiele brakło” bardzo dobrze zaczął wpisywać od momentu ogłoszenia transferu :<

a wiadomo gdzie ten Dennis się wybiera? Nie żebym miał nadzieję na jego obecność w CCC, ba nawet jakimś entuzjastą takiego rozwiązania nie jestem. Do kompletu przydałby się jeszcze mocny pomocnik dla GvA. Na pewno dzięki Trentinowi lepiej będzie się oglądać niektóre klasyki, po drugie ciekawiej będzie się oglądać etapy GT bo tu o etapy zapewne walczyć będą Hirt, Zakarin, Masnada czy może Zimmerman. No i coś mi się wydaje , że Sajnok coś upoluje…tak więc będzie ciekawiej i może uda się zrobić te 15 zwycięstw. Poza tym jeśli będzie decyzja o walce o generalkę na GT to uważam , że Hirta stać na to- choć może nie Giro bo za dużo czasówek. A może jakiś młodzieżowy koszul na jakiejś tygodniówce dla CCC…

No to komunikat się pojawił, że CCC zamknęło skład na 2020.

5 Belgów.
5 Polaków.
4 Włochów
3 Niemców
po 2 Czechów, Hiszpanów, Rosjan i Amerykanów
1 Szwajcar, 1 Nowozelandczyk 1 Węgier

Albo inaczej - trzech zawodników U23 - Sajnok, Zimmermann, Valter - cała trójka to bardzo ciekawi kolarze. Polak już przejechał jeden sezon w WT. Niemiec miał okazje rywalizować w składzie CCC z zawodnikami WT na wyścigach niższej rangi. Dla Veltera bedzie to debiut w tym gornie.
Każdy zapowiada się bardzo dobrze, a Sajnok już wyrósł na pierwszego sprintera ekipy. Ale choć to obiecujący kolarz to tu było konieczne wzmocnienie. I przyszło.

Małecki, Barta, Van Hooydonck, Paluta - niewiele starsi. Najlepiej wyglądał w zeszłym sezonie Małecki - ale to był jednak tylko poziom polskich etapówek. mam nadzieje, że koszulka MP (noszona przez MP) będzie widoczna na trasach WorldTourowych.

Mareczko - trzeci na sprinty?

Masnada - gdyby tak pięknie śmigał po górach, jak w zeszłym roku na Giro, to CCC mogłoby być w pełni usatysfakcjonowane.
Koch i Cerny - pomocnicy przy sprintach, a Koch potrafił się sam pokazać z dobrej strony. Czech z kolei solidnie jeździ czasówki.

W kwiecie wieku 27+ sa przewidziani na pomocników dla van Avermaeta: Wiśniowski, Van Keisrsbulck i Van Hoecke.

Jako 29latkowie większość sezonu przejadą Hirt - obok Zakarina wydaje się najpewniejszy typ na kl. gen. oraz Bevin - najlpeszy czasowiec w ekipie.

Gradek w podobnym wieku - pomocnik. Poprawił jazde na czas w zeszłym sezonie.

30+ zaczynamy od liderów:
Zakarin - na kl gen i Trentin na sprinty, a pewnie także i niektóre klasyki - choćby La Primavera.
Także pomocnik Rosskopf jest w tym samym wieku.

skaczemy 3 lata do przodu:
Gescke, De Marchi, De La Parte - pełnili role liderów w zeszłym sezonie. Zwłaszcza Hiszpan - nominalnie lider Giro i VaE. Gescke i De Marchi - raczej szukali szczęścia na etapach - bez skutku (cała trójka borykała się z mniejszymi lub wiekszymi problemami zdrowotnymi). W roli “drugich noży” powinni spisac się lepiej niż na świeczniku.
Schar i Koczetkow - pomocnicy dla Van Avermaeta i Zakarina.

w połowie sezonu 35 lat skończy najjasniejsza gwiazda - van Avermaet.
Wciąż piekielnie mocny - ale zawsze mocno pilnowany przez rywali. Wespół z Trentinem moga stworzyć znacznie groźniejszy duet.

Pauwels - chyba już tylko doświadczeniam ma wspomoagać.
Ventoso - wciąż jeszcze przydatny w rozprowadzaniu sprinterów. Ładna szarża na etapie Giro w zeszłym roku.

Ech tego Pauwelsa to mogli wyrzucic i wzuac np Aniolkowskiego

Zarówno Sajnok jak i Zimmermann nie są zawodnikami U23 nie będą przynajmniej takimi w składzie 2020 do którego się to chyba odnosi. Więc jeśli chodzi o zawodników U23 w CCC nic się nie zmieni był jeden w 2019 roku będzie tylko jeden w 2020 roku.

Masz rację.
Nieprawidłowo użyłem “U23” - bo to sugeruje konkretną kategorię.
Mnie chodziło o sam wiek.
Obaj 23 lata skończą w drugiej połowie roku. Zimmermann w październiku - a więc już końcówka sezonu. Także de facto większą część sezonu będą “under 23”.

Wadecki to chyba nie mógłby spokojnie spać, gdyby nie wywalił co roku z ekipy jakiegoś niezłego polskiego kolarza.

Liczby muszą się zgadzać było 5 Polaków ma być 5 Polaków

Bernas nowym zawodnikiem projektu Pana Dariusza Banaszka. Oprócz niego w ekipie Adrian, Norbert i bardzo prawdopodobnie także Alan

Już nie przesadzajmy z tym Bernasem. Wyniki w tym roku przeciętne. Trudno kogoś kontraktować za jedynie fakt bycia Polakiem.

Bernas jak dla mnie to mógł dostać kontakt jedynie kosztem Pauwelsa lub Koszetkowa. Koszetkow jest jako grigorio Zakarina; Pauwels jako mentor? dla młodych. Osobiście wole Małeckiego czy Palute w WT niż Pawła więc decyzja zrozumiała jeżeli zakładali 28 osobową kadrę na 2020.

Kadra prezentuje się dużo lepiej niż rok temu więc liczę na więcej ładnych akcji i co ważniejsze zwycięstw.

1 Like

Zabrakło akcentu w końcówce sezonu jak u Gradka. Nie wiem czy filmik krążący po sieci miał wpływ a decyzję…

Z ciekawych rzeczy to pojawienie się na Twitterze informacji o zmianie nazwy na CCC Sprandi (jeszcze rano przed konferencją), oraz krótkotrwałe pokazanie zdjęć (nie na profilu CCC) nowych strojów i tyłu autobusu (ale zdjęcia szybko zniknęły)

Ten tył autobusu to filmik na Facebooku strony naszosie.pl Dodatkowo na dwóch zdjęciach z konferencji widać pojazdy “po nowemu”.

Adres strony internetowej wskazywałby na ccc dewelopment team

A popatrz. Faktycznie. Na to nie zwróciłem uwagi. I nie widzę już tej relacji na facebooku, gdzie był nagrany tył dużego autobusu by tam zobaczyć jaki adres www jest.