CCC 2020 - plany, możliwości, nadzieje,

Zaoszczędziliby na strojach.

Ale tak na poważnie już to niestety ale kolarstwo nie jest teraz zbyt łakomym kąskiem dla inwestora bo w czasach pandemii ten sport jest praktycznie nie do uprawiania nawet w reżimie sanitarnym więc ciężko będzie Ochowiczowi kogoś znaleźć.

Pewnie skończy się na rozkupieniu co lepszych zawodników przez inne ekipy a reszta albo spadnie niż lub zakończy karierę. A UCI będzie miało z głowy “problem” nadprogramowej drużyny w WT :stuck_out_tongue:

Przepraszam, ale co to za bzdury?

A jest? To nie piłka nożna, że na zamkniętym stadionie bez kibiców można rozegrać mecz. Oczywiście chodzi mi o wyścigi i to te najwyższego szczebla a nie jazdą na rowerze samą w sobie

Trzebaby powiedzieć ludziom
Żeby się ustawiali co dwa metry i w maseczki

https://next.gazeta.pl/next/7,151003,25991739,prezes-ccc-mysle-ze-ten-kryzys-zachwial-przekonaniem-ze-wszystko.html#s=BoxOpImg1

Siekierę na razie oparliśmy o nogę stołu - mówi w rozmowie z Next.gazeta.pl prezes firmy Marcin Czyczerski.

Nie ma nic o kolarstwie ale z samego wywiadu wynika, że póki co drastyczne środki zostały zawieszone.
Tak tylko w kontekście tego, że mimo ustaleń zagranicznych portali to nigdzie nie padło oficjalne stanowisko CCC o zakończeniu sponsoringu.

Widać ,że firma CCC odrabia straty ,w tej chwili cena akcji na GPW ok. 76pln na poczatku epidemii spadła do ok. 25pln(200% zysku w miesiec od otwarcia sklepów) wtedy Miłek chciał ciąć koszty na maksa.
Otwarcie sklepów szczególnie w małych i średnich miastach poprawiło sytuację ,ponadto bardzo dobrze radzi sobie CCC w sprzedaży przez net,e- obuwie i inne poza granicami Polski.
Myślę ,że jak tak dalej będzie to Miłek dalej będzie wspierał projekt CCCteam,osobiście nie wierzę ,że CCC sie wycofa,a może pójdzie dalej i będzie miła niespodzianka na 2021 ,biznes lubi cisze a tu tak jest,pozdrawiam.

Też coś tak czuję

Najważniejsze żeby nie rezygnował że sponsoringu młodzieży.

No to już oficjalnie, CCC nie będzie sponsorem tytularnym drużyny WT w 2021 roku.

Kiepska sprawa.
Skoro tak się stało, to może buciory w sklepach CCC potanieją, bo jak dotąd, są oferowane w nieprzyzwoicie zawyżonych cenach.

Z tym, że szkoda dla polskiego kibica jak i całego kolarstwa to bez wątpienia.

Jednak ogólnie to z tą sytuacją na dwoje babka wróżyła, trudno nie mieć wrażenia, że cała sytuacja z koronakryzysem to tylko pretekst do ucieczki od… niewypału. Podejrzewam, że ilość środków jakie drużyna WT pochłania przy słabych wynikach grupy jest po prostu nieopłacalne i nie zwraca się w tzw “ekwiwalencie medialnym”.
Ceny akcji spadały sukcesywnie od momentu ogłoszenia wejścia w WT, wartość akcji na dziś jest taka sama jak przed ogłoszeniem pandemii i lockdownu w Europie. Oczywiście, poniesione przez te 2 miesiące straty są nie do odrobienia i odzyskania już, ale powoli spółka odbija więc czy takie radykalne kroki są wymuszone to kwestia sporna (oczywiście tylko snując domysły na podstawie tylko tych danych które możemy znaleźć).

Z drugiej strony i Wadecki mówił, że na początku roku omawiano już pierwsze transfery, ostatnio chyba Cycling Weekly łączył Neaseena z CCC, że rozmowy były już bardzo zaawansowane ale przez kryzys firmy upadły.
Ten sam serwis także sugerował, że Kwiato miał przejść do CCC ale z wiadomego - j/w powodu odpuścił co w sumie można było wyczytać między wierszami z wywiadu z nim. Powiedział, że planuje zostać w Ineos, bo ceni sobie stabilność finansową ekipy…

ORLEN za CCC i lecimy biało czerwoni, a nie tam jacyś pomarańczowi jak holendrzy, my tu tomka dimulę nie wspieramy

1 Like

Głos rozsądku

Zgadzam sie z Tobą ,Miłek wykorzystał koronawirusa żeby wyjść z projektu.
Przecież firma pod względem finansowym wraca już ,wszystkie sklepy prawie otwarte ,poza tym wyszli ładnie na e-obuwie.Wszystko idzie do przodu a oni sie wycofują ,nierozumiem tego jestem troche zaskoczony tą decyzją ,chociaż może s
ą jakies rzeczy o ktorych nie wiemy.
Orlen to jedna z nielicznych firm ,która by mogła udzwignąć i pasowałaby do kolarstwa pod względem marketingowym.
Co do transferów na następny rok redaktor pytał pamietam Wadeckiego czy jednym z tych nowych będzie chłopak z Zegartowic-odpowiedział ,że nie zaprzeczy.

No nie wiem, rowery to może w niewielkim, bo niewielkim stopniu, ale jednak mimo wszystko trochę konkurencja dla sektora paliwowego.

No to wątek do zamknięcia :frowning:
Plany - brak
Możliwości - już praktycznie żadne
Nadzieje - brak

A tak na poważnie to mam wrażenie, że sponsorowi troszeczkę skończyła się cierpliwość po tylu latach inwestycji lub motywacja. Może źle oceniam sytuację ale brak sukcesów pewnie miał znaczenie. Bo BMC to miało sukcesy, a CCC nie miało. Według mnie mógł nie zaczynać wcale z WT. Patrząc na innych sponsorów np BORA-Hans Grohe tam widać większe zaangażowanie a firmy nieporównywalnie mniejsze.

Firmy może mniejsze, ale może i stabilniejsze finansowo (tego nie wiem). Poza tym tam przejęto dużo wcześniej Netappa, postawiono na Sagana z największym kontraktem w peletonie i dobrego górala (Majkę). A może Miłek zobaczył na przykładzie Arkea, że bycie w WT może nie mieć sensu bo nazwiska dadzą i tak miejsce w peletonie na najważniejszych wyścigach. Idę o zakład, że z Masnadą i dla przykładu takim Bargillem dostałby miejsce na Giro czy Tdf.

Myślę, że mógłbyś się przeliczyć. :smiley:

Też tak myślę. Z Polską flagą to tylko Tour de Pologne :). Arcea to team Francuzki z Quintaną, Barguilem i armią Francuzów na pokładzie więc TdF ma z automatu

1 Like