Giro vs. Eurosport(2?)

Witam wszystkich,

Przed chwilą na Cycling4all w dziale z programem telewizyjnym zauważyłem taki zapis:

Jak dedukuję, oznacza to, że ostatni tydzień Giro będzie dostępny na drugim kanale ES? Bardzo mnie to zmartwiło, bo korzystam z UPC (jakby nie patrzeć, największej polskiej sieci kablowej), które udostępnia ten kanał - ze znanych mi miast - tylko w Warszawie. Nie ma go ani w Chełmie (gdzie mieszkam), ani nawet w Krakowie (gdzie studiuję). Swego czasu pisałem już do UPC w tej sprawie, ale po dwóch miesiącach dostałem trzy odpowiedzi od trzech różnych osób (prezentuję je poniżej).

(oprócz Eurosportu 2, pytałem jeszcze o ewentualne uruchomienie TVP Sport i ESPN Classic)

Argument o tym, że dopasowują ofertę do odbiorców, nie dociera do mnie - czy preferencje widzów warszawskich różnią się w jakiś sposób od tych z Krakowa?

Z kolei od montera zakładającego mi kablówkę UPC dowiedziałem się, że - przynajmniej w Krakowie - sieć jest przestarzała i nie ma miejsca na wprowadzenie nowych kanałów (bardzo ciekawe, w ostatnich miesiącach jakoś znalazło się miejsce na jakieś TVN Gra czy EZO TV).

Do czego zmierzam: zróbmy to, do czego od dawna namawia nas pan Tomasz Jaroński na antenie Eurosportu - dzwońmy, piszmy maile do kablówek - nie tylko do UPC, ale i do innych. Zasypmy ich prośbami o Eurosport 2. Może wreszcie ugną się i zrobią coś dla swoich klientów…?

Dla klientów UPC podaję kontakt do Biura Obsługi Klienta:

[code]Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta UPC:

  • dla telefonów stacjonarnych: 9480
  • dla telefonów komórkowych: (32) 9480
  • e-mail: [email protected][/code]

Mam nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się coś działać :slight_smile:
Pozdrawiam!
Andrzej Mysiak

ps. do redakcji Szosa.rowery.org, Procycling itd. - co powiecie na wspólne przeprowadzenie tego typu akcji na łamach portali sportowych zajmujących się różnymi dyscyplinami? Ja mogę zapewnić wsparcie ze strony serwisu Skokinarciarskie.pl.