Jaguar- wymiana całego napędu


#1

Chce wymienić cały napęd w Jaguarze. Obecny jest starego typu czyli korba na kliny, suport klasyczny. Czy w tak starym rowerze w ogóle możliwe jest zamontowanie suportu kompaktowego? Czy ktoś z Was już to kiedyś robił?


#2

Jeżeli suport jest wkręcany (a w Jaguarze chyba był wkręcany BSA 68,ale nie jestem pewien) to nie powinno być problemu z wymianą na zintegrowany z mocowaniem korb na kwadrat, ale jeśli są tam miski wciskane (Waganty na pewno tak miały) to koniec marzeń…


#3

Gwint to BSA 68. Od kwadratu wolałabym jednak wielowpust
Znalazłam SCHIMANO ULTEGRA FC 6500. Wydaje mi się jednak, że oś dedykowana pod tą korbę to 109,5 mm, a moja stara oś na kliny ma aż 133mm. Wiem, że jest to zupełnie inny mechanizm i długości te będą się różnić, ale przy aż takiej różnicy obawiam się, że korba będzie ocierać o ramę. Czy istnieje sposób na sprawdzenie tego przed zakupem, czy pozostaje metodą prób i błędów.
(Dodam jeszcze, że rower mieszka teraz za granicą, więc wolałabym uniknąć wizyty w serwisie i tłumaczenia po niemiecku o co mi chodzi, a tym bardziej płacenia w euro;P. Stąd też będę wdzięczna na każdą sugestię. )