jak w temacie… bedzie to ze soba wspolgralo ? czy pod kierownice o sred. 26 mm musze szukac jakiegos innego mostka ?
pozdr.
jak w temacie… bedzie to ze soba wspolgralo ? czy pod kierownice o sred. 26 mm musze szukac jakiegos innego mostka ?
pozdr.
ja tak mam ale ciężko było wsadzić tą kierownice w mostek.
ale taki zestaw widac jest mozliwy…
ja wlasnie chce zmienic mostek, chce 100-110 mm, kat +/- 10 st., w cenie do 100 zl pod kierownice 26 mm… moze ktos cos by polecil ?
ps. przy okazji szukam tez sztycy na 27,2 mm.
Sztyc pod 27.2 jest do wyboru do koloru, kwestią jest tylko zasobność portdela.
Mostek do 100pln - Ritchey Comp najbardziej godny polecenia.
pzdr!
Cześć wam.
Odkształcanie np. mostka w przeciwnym kierunku niż zaciskanie(dokręcanie) może miec niekorzystny wpływ na jego strukture wewnętrzną (zmęczenie materiału).
ja narazie “zaryzykowalem” i zalozylem mostek 25.4.
BSA sprawdziłeś to w praktyce???
ja jeszcze dopisze, ze scianki mostka na oko przylegaja dosyc dobrze do kierownicy i chwyt wydaje sie byc solidny. z wkreceniem 4 srub nie bylo problemu.
prostowałeś kiedyś na zimno skrzywioną dzwigienkę?
cząsteczki mogą się nie zgodzić na takie naprężenia
bikerFG mam nadzieje że spokojnie na tym pohulasz
jaką dźwigienkę???
aluminiową!!!
no ale do czego ta dźwigienka sluży???
[size=75][ Dodano: Sob 20 Maj, 2006 23:25 ][/size]
mówisz o dzwigence w mostku???
mam nadzieje, ze zle mi nie zyczysz
nikomu nie życze źle
to troche przejechalem na konfiguracji mostek 25,4 mm i kiera 26 mm i nie ma problemu.