Koła do jazdy na czas


#1

Witam, czy jest duża różnica między takimi kołami a typu dysk? I dlaczego dysk jest stosowany tylko z tyłu a z przodu takie lub 3 szprychowe karbonowe


#2

I jeszcze jedno bardzo ważne pytanie , dlaczego w rowerach czasowych seryjnych kierownica jest bardzo nisko, a np. Kwitkowski (nie pamietam czy inni zawodowcy tez) ma o wiele wyzej:


#3

Froome tak samo ma o wiele wyzej te tacki niz mostek


#4

Wyslij CV do SKY jak cie wezma to cie przeszkola i wytlumacza pozycje i sztuke przygotowan rowerow do jazdy na czas.


#5

Na wszystkie twoje pytania znajdziesz dużo odpowiedzi w internecie, wystarczy poszukać.
W skrócie:
W sky każdy zawodnik ma indywidulanie wykonaną lemondkę z tytanu (firmowaną przez Most) oczywiście pozycja testowana jest na torze i w tunelu aerodynamicznym. Np Kwiatek po odejściu z quick step do sky dość wyraźnie zmienił pozycję czasową.


#6

Ja tylko w kwestii forumowej: to raczej niewłaściwy dział na ten wątek.


#7

Z przodu na szosie już od jakiegoś czasu nie stosuje sie pełnych kół. Mając pełne koła z przodu i z tyłu rower jest cięższy do opanowania i trzeba walczyć z byle podmuchem bocznego wiatru.


#8

Aha, ale jeśli wszyscy tam mają lemondki sporo wyżej niż mostek, to seryjnie mniej więcej na tej samej wysokości też chyba powinni robić?

I jeśli oni mają indywidualnie, to inne druzyny nie? Np. Dumoulin