korba, kaseta, amorek - konkretne, wybór i kompatybilność

Witam serdecznie elektorat :slight_smile:
Mam Gianta Rincon’a z 2004 roku. W zeszłym sezonie powinienem był już wymienić napęd jednak mało jeździłem i problem ten odłożyłem na wiosnę. I właśnie przed nim stanąłem. Nie znam się na sprzęcie dlatego proszę Was o pomoc :slight_smile:
Co do amorka: jestem raczej zdecydowany na któregoś Suntoura o skoku do 100 mm np taki: allegro.pl/item173872556_super_c … 2007_.html

Większy problem mam jednak przy wyborze korby i kasety. Myślałem o takim zestawie:
allegro.pl/item173588074_korba_d … tacja.html
+
allegro.pl/item173587829_nowa_ka … tacja.html

Czy sprzęt będzie pasował do mojego roweru? Mam nadzieję, że mi coś doradzicie zwłaszcza odnośnie napędu. Rozumiem, że sam nie dam rady wymienić korby i kasety, jak będzie z amortyzatorem?
pozdrawiam
ejs

lepiej udaj sie do serwisu od razu.
zeby to wszystko wymienic trzeba miec odpowiednie klucze i troche wiedzy na ten temat.

co do czesci… suntoura nigdy bym nie wzial, potrzebne Ci sa az 48z? jesli tak to czeka Cie zmiana przedniej przerzuty.

Ejs, witamy na forum. Miałes szczęście, że w ogóle ktoś odpowiedział, bo tu najczęściej o rowerkach szosowych rozmaiwamy :wink: .

Dobra, a teraz do tematu:

1. Amortyzator - podobnie jak Malik, nie chciałbym zakładać Suntoura, no chyba, żeby sytuacja finansowa mnie przymusiła. Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć tyle, że Suntour dla mnie ma za małą sztywność i to w zasadzie je dyskwalifikuje. Mówię oczywiście o tańszych modelach, na droższych nie jeździłem. Jeżeli masz Rincona 2004 (swego czasu miałem model z 2000 r. :slight_smile: ), to pewnie jest tam główka ramy 1 1/8 cala, więc powinno pasować.