Mazovia mtb marathon

MAZOVIA MTB MARATHON
Startowałem pierwszy raz w maratonie MTB.
Wyścigi szosowe to bułka z masłem w porównaniu do maratonów MTB.
Na szosie można się przewieźć na kole do samej mety, nie będąc dostatecznie przygotowanym. W maratonie, kto nie trenuje odpowiednio i uczciwie do mety w czole nie dojedzie. Ale, żeby to wiedzieć trzeba wystarować. Jeżdżę regularnie od 1975 roku i wcale nie mało. Okazało się, że chyba za mało. Po 2 godzinach jazdy na tętnie 8-10 udeżeń ponad progiem korba odbiła i światło zgasło. Ostatnie 20 km jechałem już tylko 10-15 km/h i mimo szczerych chęci, nic szybciej.
Trzeba zmienić system treningu, odpowiednio do MTB. Za tydzień znowu maraton, ale nie na 65 km tylko 90 km.
Czapka z głowy dla maratończyków MTB.
Pozdrawiam

[size=75][ Dodano: Pon 01 Maj, 2006 21:36 ][/size]
BikeMaraton