Nasza praca (coś prócz kolarstwa)

Postanowiłem zalozyc jakis temat niezwiazany z kolarstwem.

W sumie zawsze mnie to interesowalo, co porabiaja inni uzytkownicy szoszy poza jazda na rowerze i ogladaniem wyscigow. Gdzie pracujecie?

Z tego co wiem, to Grzdylu jest chyba lekarzem, albo w kazdym razie pracuje w jakiejs placowce zdrowia. Popraw mnie Grzdylu jesli sie myle :stuck_out_tongue:

Ja osobiscie od niecalego roku pracuje na kopalni i jestem dumnym mlodym gornikiem.

ja z zawodu jestem kucharzem :slight_smile: także dobrze griluję :slight_smile: a na razie pracuje jako zwykły magazynier z kosmetykami, tak jakoś po wojsku i upadku stoczni w gdyni nie było pracy, ale mam plan isc do wojska jako zawodowy żołnierz, byłem w wojsku z poboru i sie spdobało to i pójdę w przyszłym roku na zawodowego może sie uda.

Duche

Nie mylisz się. Pracuję w pogotowiu ratunkowym, zwykle na ostrym dyżurze. Jeżdżę też karetką pogotowia, jako kierownik zespołu.

Dla mnie to zaszczyt poznać Ciebie, bo wiedza kolarska, którą masz, nieraz mi pomogła.

Poszdrawiam

Grzdylu

No dobra. Co ja mogę napisać o pracy? Skończyłem liceum, mam długie wakacje, które poświęcam na pracę dla serwisu rowery.org :slight_smile:

Kilka razy ktoś pisał, że wolę siedzieć tu niż uczyć się do matury - prawda. Koniec liceum, od października idę na prawo na UW. Dla tych, którzy martwili się moją maturą, informacja jest prosta: w marcu wygrałem olimpiadę, co dało mi indeks. Potem przyszło Giro, zacząłem podrzucać Tomaszowi jakieś teksty (nadmiar wolnego czasu), no i zostałem redaktorem :wink:

No to jednak nie mylilem sie, fajnie :slight_smile:

Obys jak najrzadziej musial jezdzic karetka, wiadomo dlaczego.

Ciekawi mnie czy sa tutaj jeszcze jakies osoby pracujace na dole kopalni?

Z baldwinem t sie znamy z fejsa i twitera dobry chłopak z ciebie i te fajne polmiki z Vaughtersem. z fejsa znam jeszcze Sobriego, no i naczelnego z Twitera. Warto was poznac na zywo bo jestescie wartosciowymi ludzmi :slight_smile: