Nogi Sagana :-)

Na zdjęciach z Argentyny widać że Peter Sagan chyba jako jedyny ma nie ogolone nogi :open_mouth: (wręcz zarośnięte włosami) . Jakaś nowa moda czy on tak zawsze ? :slight_smile:

Tutaj widać : steephill.tv/2016/tour-de-sa … /stage-00/
Swoją drogą fajne zdjęcia.

Swoją drogą ciekaw jestem dlaczego tak sporo amatorów goli nogi, skoro teoretycznie powinno być to domeną zawodowców. Ja raz goliłem nogi i była to wątpliwa przyjemność.

Z tego samego powodu dla którego kupują karbonowe kola i ramy zamiast aluminiowych, szytki zamiast opon, mierniki mocy i inne niedorzecznie drogie zabawki.
Ja mam tak, że pomimo wszystkich powyższych to dopiero jak ogolę nogi to czuję, że dokładam do pieca[emoji14]

Ja golę od kilku lat bo:
-dobrze się wciera jakieś maści jak coś boli
-dobrze się trzyma plaster jak się złapie szlifa (lub jak się człowiek zatnie przy goleniu :wink: )
-nie wkręcają się muchy, muszki, komary w czasie jazdy
-lepiej się opalają
-duże lepiej wygląda wyrzeźbiona łydka i cała noga ogolona niż zarośnięta
-człowiek czuje się prawie jak profi i faktycznie jak pisze spi630 wtedy naprawdę czuć moc :slight_smile:

Może ten typ tak ma? Bo i zarost na twarzy jest i włosiska na głowie dłuższe niż przeciętnie… :wink:

michau, zwyczajnie dlatego, że to dobrze wygląda. Nic brzydszego niż włochate nogi w lycrze.

JUSKI, jest zima. Szczerze mówiąc, zawsze myślałem, że zawodowcy zawsze ogoleni na zero, ale jak widać nie do końca. Sam w zimie nie golę - bo i po co, skoro pod długim ubraniem nie widać? :wink:
Sagan normalnie oczywiście goli.

Panowie, no bez przesady poproszę :slight_smile:. Wygląd rzecz gustu. :wink: Nie ma przymusu golenia, a wygląd to sprawa indywidualna.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka