NOWI POLACY W Pro Tour


#1

Który z Polaków w 2011 w Pro Tour

  • Przemysław Niemiec
  • Jacek Morajko ? ccc
  • Łukasz Bodnar
  • Bartłomiej Matysiak
  • Michał Kwiatkowski
  • Paweł Poljanski
  • Piotr Gawroński

0 głosujących

Witam Wszystkich

Kto waszym zdaniem ma szanse na angaż w ,Ekipie Pro Tour na sezon 2011

Przemysław Niemec ? a moze Marek Rutkiewicz ? przeciez kontraktu jeszcze nie podpisal

pozdrawiam


#2

Tego co wiem to Pan P.Niemiec i Pan M.Kwiatkowski na 100% .
Ja bym jeszcze chciał Pana B.Huzarskiego zobaczyć w pro tourze .


#3

no wlasnie z tego co ja wiem to
Niemiec na 99 %
Kwiatkowski … sprawa zawila bo problemy ze sponsorem byly ale kto wie nie chce sie wypowiadac i zle nie zycze
Huzarski bardzo mozliwe ze to bedzie kolejny polak w PT OBY !! OBY!! mam nadzieje
Gołaś ? moze Vacansoleil bedzie mialo licencje PT?
Gawronski podobno staz w Astanie ale kto to tak na prawde wie :wink:
a co z reszta?


#4

Jeszcze jakiś młody Polak w LampreISD .
Nazwiska nie podano . Jest paru kandydatów , ale moim zdaniem to musi być kolarz który startował w drużynach amatorskich w Francji lub we Włoszech .

[size=75][ Dodano: Nie 22 Sie, 2010 17:53 ][/size]
Rutkiewicz i Morajko już na pewno nie będą w pro-tourze w przyszłym sezonie .
Piotr Wadecki dziś na antenie Eurosportu powiedział ze przejdą do CCC.
CCC w przyszłym sezonie będzie posiadał paszporty biologicznie i będą chcieli startować wyścigach pro-touru. :stuck_out_tongue:
Ja uważam ze oprócz TDP żadnym innym wyścigu pro-touru nie wystartują .


#5

no chyba ze podpisali kontrakty to co innego

wyscigi pro tour daj Boze zeby wystartowali


#6

Ja uważam ze oprócz TDP tylko w Eneco tour by mogli dostać szanse .Lang Team zaprasza holenderskie drużyny to myślę ze za rok i CCC by szanse w Eneco dostali .


#7

mozliwe ze po ukladzie cos pojdzie ale to zaden super wyscig jak by dostali dzika karte na giro czy tdf ! ba! to by bylo ciekawe … :wink:


#8

Na giro by mieli szanse gdyby Lang Team by zajął sie ekipą .


#9

Ale w grę wchodzą też wyścigi HC, których jest sporo, a ich poziom najczęściej nie odbiega od ProTouru.


#10

Mogą wystartować nawet w TDF ale muszą mieć mocnego lidera typu Evans :mrgreen:


#11

moze go wezma;)


#12

Dziś gdzieś przeczytałem ze Paweł Poliański był już złapany na dopingu .
Wie ktoś więcej o tym czy to była tylko błędna wiadomość ??.


#13

Dwa lata temu został on złapany na stosowaniu salbutamolu podczas GMP i dostał dwuletnią karę dyskwalifikacji.


#14

CCC

Dla niektórych było by to chyba zatrzymanie kariery .


#15

Nie no, Huzar to jest ogarnięty facet , nie wierze ,że po tym jak mu sie udało wreszcie wyrwać z naszego bagna by tu wrócił. Dla Gołasia to był by koniec czegoś większego bo drugi raz, bez zwycięstw będzie mu trudno się załapać do profesjonalnej zachodniej ekipy - w przypadku gdyby teraz odszedł do CCC. Niemiec pewnie po prostu nie ma ciekawszej perspektywy.


#16

ten niemiecki sprinter to pewnie któryś z tych co z naszymi wygrał na naszym podwórku


#17

Pozyskanie Sebastian Forke byłoby ciekawym transferem.


#18

Jeżeli CCC pomyślnie załatwi sprawę paszportów biologicznych, a dodatkowo wejdzie w życie reforma zapowiadana przez UCI, przed polską grupą mogą się otworzyć ciekawe perspektywy.
UCI dąży do takiej sytuacji, żeby wyrównać szanse wszystkich grup pro-kontynentalnych, jeżeli chodzi o możliwość ścigania się w wyścigach z najwyższej półki. Projekt zmian przewiduje wprowadzenie systemu punktowego, tj. swoistego limitu, który może być wykorzystany w sezonie przez jedną drużynę. W projekcie zakłada się, że każda drużyna otrzymywałaby 18 punktów. Limit mogłaby wykorzystać, wybierając wyścig lub będąc zaproszona do startu w konkretnych wyścigach. Poniżej tabela, z której wynika, ile punktów „kosztuje” każdy wyścig ( po włosku, ale zrozumiale ).

Tabella dei punti

9 Punti: Tour de France

6 Punti: Amstel Gold Race, Critérium du Dauphiné, Giro delle Fiandre, Giro d’Italia, Giro di Svizzera, Liegi-Bastogne-Liegi, Milano-Sanremo, Parigi-Nizza, Parigi-Roubaix, Tirreno Adriatico e Vuelta a España

3 Punti: Clasica San Sebastian, Eneco Tour, Freccia Vallone, Giro di Polonia, Giro di Romandia, Gand-Wevelgem, GP Montréal, GP Plouay, GP Québec, Lombardia, Tour Down Under, Vattenfall Classic, Volta a Catalunya, Vuelta al Paìs Vasco.


#19

dla Lombardii to troche policzek, ze takie Amstel Gold Race ma 6.


#20

Vaitor, nie jestem przekonana, czy to będzie takie wyrównanie szans. Kwestia punktów kredytowych, którymi opłacałoby się starty poniekąd ma sens, bo przekreśla sytuację, w której jedna ekipa PC jechałaby we wszystkich najważniejszych wyścigach, tak jak miało to miejsce w tym, czy poprzednim sezonie, a w związku z tym zwalnia się miejsce dla innych drużyn.

Jest też jednak zapis mówiący o tym, że w wyścigach ProTour udział obligatoryjnie będą musiały wziąć wszystkie drużyny PT (maksymalnie będzie ich 18), a pozostałe miejsca organizator przyznać może drużynom ProConti znajdujących się w “top 17” rankingu drużyn PC za sezon 2010. Zaś w przypadku wyścigów historycznych (czy też monumentalnych, jak to określa UCI) zaproszenia pójdą do 17 najlepszych drużyn z sezonu 2010 (tu już oczywiście ranking ogólny, a nie tylko PC).

Tak więc ten drugi zapis trochę miesza, a biorąc pod uwagę, że CCC nie znajduje się w wspomnianej “17” to szans na udział w wyścigach PT mieć nie będzie, co najwyżej w wyścigach historycznych, ale jakoś tego nie widzę.

ps. oczywiście jak ostatecznie będzie wyglądać ta “selekcja” i cały regulamin okaże się dopiero pod koniec roku, więc na razie to też jeszcze trochę takie “domniemywanie”.