Polski peleton 2008?

Zaczyna się grudzień, treningi na poważnie. Zastanawiam się, może znacie już jakieś plotki o transferach wewnątrz polskich teamów? W grze pozostało niewiele grup zawodowych, jest kilka orlikowskich? Słyszałem że są zmiany w Legii, Weltour się zmienia, może ktoś zna już pierwszy skład grupy z Głogowa? Zapraszam do wymiany informacji!

Po pierwsze no to nie bedzie juz na polskim podworku zadnej 2 dywizji, intel zostal zdegradowany do 3ciej. Powstaje scisle orlikowski Mostostal, rowniez w MapaMap wiekszosc zawodnikow stanowic beda ludzie do lat 23. Dynateka nie bedzie, jedyne prawdziwie zawodowe grupy to DHL, CCC i ew. Legia.

i Action-Uniqa :wink:

A Ty Arek, jakiś konkretny klub, wyrwałeś się z miejscowego? Jak plany po pierwszym roku szczepienia na zawodowca?
p.s.Słyszałem że pan B. Bałd dużo ludzi do siebie wziął z sms’u.

O Bałdzie nic nie wiem. Kogo wzial??
Ja osobiscie jestem bardzo zadowolony, bo obecnie jestem studentem na Uniwersytecie Wrocławskim i jednocześnie zawodnikiem MapaMap. Jest to dla mnie idealna sytuacja, bo do siedziby grupy jest niedaleko (Leszno), startów i zgrupowań też będzie sporo. Na uczelni też jakoś specjalnie restrykcyjnie nie podchodzą, idzie się dogadać. Na razie wszystko jest na dobrej drodze, chce sie nieco obscigac z elita i stopniowo decydowac o dalszym rozwoju, zarowno sportowym jak i oswiatowym ze tak powiem :mrgreen:

Na pierwszym roku nie dają chyba, ale od drugiego możesz się starać o IOS ( indywidualna organizacja studiów- musisz być na zajęciach minimum 2 razy w semestrze), nie wspominając o stypendium sportowym ok. 380zł., dadzą Ci na pewno. Gdzie zaczynacie sezon, w Sobótce czy za granicą?