pulsometr + licznik osobno vs licznik i pulsometr w jednym

Proszę o poradę, bo jestem w tym zielony, a im więcej ogloszeń na allegro czytam, tym zielenieję jeszcze bardziej. Co lepsze: pulsometr na rękę, a osobno licznik na kierownicy, czy wszystko w liczniku. Zalóżmy że mam do wydania na to okolo 500zl i mam zamiar używać tego tylko na rowerze. Czy ktoś bardziej doświadczony coś mi poradzi, może jakieś konkretne modele?

IMHO trudno odpowiedzieć na tak zadane pytanie. Odpowiem więc nieco nie wprost. Zanim zaczniemy mówić o modelu warto zastanowić się, do czego są Ci potrzebne wskazanie ww. urządzeń.

  1. W trakcie jazdy pracę zawodnika opisują co najmniej cztery parametry: prędkość, kadencja (obroty), moc i praca serca – dla każdego z tych parametrów można śledzić wartości: minimalną, średnią, maksymalną, bieżącą i zmianę (pochodną po czasie) – pierwsze trzy: z treningu lub okrążenia. Oprócz tych parametrów często przydaje się stoper, liczniki odległości (całkowita, dzienna, z okrążenia), zegarek. Dla niektórych ważny jest też wysokościomierz (min, max, chwilowa, suma przewyższeń), termometr, etc. Robi się trochę dużo tych wskazań – IMHO nie da się monitorować wszystkich. Które z nich są dla Ciebie istotne?