Pytanie do Was...

Witam wszystkich. Piszę z problemem, którego sam raczej nie dam rady rozwiązać.
Mianowicie zbliża się zima, czas zakupów, modernizacji roweru. Posiadam starą szosówkę. Stare koła, niestety szerokie i dość podniszczone obręcze (700x32c). Suport i korby mają straszne luzy i chciałbym coś z tym zrobić. I tu pytania, jestem trochę zielony jeszcze :stuck_out_tongue_winking_eye:
Czy szerokość haków tylnych 130mm i 90mm przedniego widelca to standard? Myślę o kołach Shimano Wh-R500. Do tego kaseta Tiagry 9 rzędowa i przerzutka Tiagra, lub, jeżeli fundusze pozwolą to tył 10s na 105. Z przodu, zależne od funduszy, jakaś podrobiona korba 52/39 lub Tiagra. Tu kolejne pytanie, czy suport szerokości 63mm to standard? Nie wiem czy będą pasowały nowe łożyska? I kolejne, ostatnie pytanie czy na glówkę na nakręcane stery, da się włożyć stery a-head?
Z góry dziękuje za odpowiedź. Co myślicie o tym co planuje?
P.S. Wybiera się ktoś na KaszebeRunda 2008?

Ja bym kupił koła whr- 550. Sąo wiele lepsze od 500 a co do suportu i główki to nie wiem.

I kolejne, ostatnie pytanie czy na glówkę na nakręcane stery, da się włożyć stery a-head?

U mnie (i to w dwóch rowerach - góralu ze “zwykłą” główką i kolarce z sterami wpuszczanymi w główkę) się udało :wink: . Problemem byłby raczej widelec (i tak go zmieniałem) niż główka ramy…

Adam 007, rozstaw konusów w piastach kolarskich to: tył 130, przód 100. Zatem Twoje 90 to trochę za mało, więc pozostaje wymiana widelca lub ich rozgięcie (dla niedoświadczonego majstra jest raczej ryzykownym przedsięwzięciem).
Suporty kolarskie, to: 70 milimetrów (tzw. włoski), 68 milimetrów (tzw. angielski). W kolarstwie obecnie nie ma obecnie suportów o szerokości 63 milimetry.
Po co Ci kombinować z podmianą sterów z nakręcanych na ahead? Mało masz jeszcze problemów z rowerem?