Rower górski do 700 zł.

Witam. Jak w temacie chce sobie kupić rower MTB. Jednak mój budżet jest bardzo ograniczony. Jestem amatorem i rower potrzebuje do spokojnych tras, czasem do pracy, jazda raczej rekreacyjna. Jedyna na czym mi zależy to rama aluminiowa. Jakoś tak się nastawiłem. Mam 175 cm wzrostu, więc myślę, że rama minimum 18" będzie dla mnie odpowiednia. Zastanawiam się, czy kupić coś tańszego używanego, jak ten:
allegro.pl/trek-bruiser-alumniow … 15281.html - dodam, że ten mógłbym odebrać osobiście i go obejrzeć.

Czy może kupić coś nowego, jak te:
allegro.pl/rower-gorski-tander-m … 39612.html - bardzo mi się podoba.
allegro.pl/rower-romet-26-tarcza … 37969.html

Co myślicie? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

19 (L) cali to za dużo jak na 175 cm. Szukaj M (17-18 cali).

Poradzę sobie z 19. Przymierzałem się do tej wielkości i mi pasuje. Bardziej się zastanawiam nad jakością tych rowerów.

Trudno będzie Ci znaleźć coś do 700, ale jeżeli troszkę zwiększysz budżet np 849 zł za tę cenę kupisz rower Arkus Trend 260, ma on sportową geometrię, możesz na nim pokonać trudną terenowo trasę, ale także dobrze sobie radzi na asfalcie.

Oferowany rower zbudowany został w oparciu o markowe podzespoły Shimano hamule V-brake rama jest oczywiście aluminiowa.

rzeczywiście 700 zł to nieduża kwota. ale dla amatora jak ja wystarczyło

Cześć :slight_smile: zgadzam się z poprzednikami, że 700 zł to trochę mało na rower, lepiej troszkę dołożyć a mieć już bardzo fajny sprzęt, czasem nawet producenci mają w swojej ofercie promocje na przykład ostatnio widziałam na Romet http://www.olsztyn.romet.pl/ fajne promocje :slight_smile: i w dodatku nie tylko na rowery ale także na akcesoria :slight_smile: a masz jakiś konkretny model? nie wiem rower szosowy, miejski a mogę górski? pozdrawiam