Mam pytanie czy gdy jadąc na stająco i naciskaniu na kierownice słychać “skrzypienie” (wedlug mnie wychodzace z mostka - typ Klasyczny) Czy jest to oznaka ze trzeba by go wymienic bo sie wkrótce złamie czy problem lezy w czym innym.
moim zdaniem dokręć śrube ta co zaciska mostek na kierownicy. mi pomogło.
Dokladnie skrzypienie to glownie przyczyna niedokreconej sruby. Mialem to samo, pomoglo dokrecenie.
Sruby sa dokrecone. A co do skrzypienia zauwazyłem ze jak nacisne kierownice z lewj strony to jest “dzwiek” a z prawej nie ma. Wiec czezby to oznaczało wkrótce złamanie kierowncy.
Ja miałem skrzypienie “gdzieś z przodu”. Po miesiącu okazało się, że pękła rama
sprobuj bardziej poluzowac srube na mostku, wyciagnac kierownice, przeczysci kiere i mostek w miejscu gdzie sie te dwa eemnty stykaja (moze jakis syf tam sie dostal) i skrec na nowo.
w ogole to jaki masz mostek ? a-head czy tradycyjny ?
napisał ze ma klasyczny
sorry, slepota zaawansowana.
niestety pomysł z rozkreceniem i czyszczeniem nie pomógł.Wiec wychodzi ze chyba do wymiany.
A może mostek Ci się bez przerwy luzuje i dlatego nawet jak dokręcisz, to nadal skrzypi?
KUMAN7 tez mam podobne doznania Myślałem, że może to wina kół (WHR550). Dokładnie- prawa korba na dole, nacisk na lewą stronę kierownicy i … pyk pyk. Kierownica i mostek nowa bo i rower nowy ( ma dopiero ~1600km). Na śrubach nic nie luzuje. Też nie wiem skąd to. Jak uporasz się z tym daj znać Może kto inny zmagał się już z tym. Pozdrawiam
U mnie skrzypi już ponad rok, i nic nie pękło, i nie wygląda jak by miało się połamać
proponuje przy klasycznym wsporniku odkrecić go ( cała babke) wyczyścić i posmarować czpień fajki również powinno pomóc (pamiętaj ze jest miejsce do którego można maksymalnie wyciągnąc wspornik… wysuń również kierownice z fajki sprawdź czy niepeka wyczyśc z brudu i skeć (posmaruj śrubke-ki) i przykręć…
Mi tez strasznie skrzypialo z przodu. Okazalo sie, ze mialem jakos koslawie przykrecona kierownice i to ona takie dzwieki wydawala.