[sprzedam] "kadłubek"


#1

Sprzedam zestaw:

  • sztyca 27.2 mm Ritchey Pro 07/08, fabrycznie nowa,
  • mostek 31.8 / 90 mm Ritchey Pro 07/08, fabrycznie nowy,
  • kierownica 31.8 Ritchey Pro 07/08, fabrycznie nowa,
  • rama Cicli B Crook, aluminium 7005 podwójnie cieniowane, pół-sloping ML/L, używana, stan idealny+ (brak jakichkolwiek śladów!), ślizg, zacisk, obejma FD, śrubki itp. itd.,
  • widelec Martec karbon, rura sterowa alu, używany, stan idealny+,
  • stery FSA Orbit Pro, stan jw. (rama, stery i widelec zmontowane, gotowe do jazdy)
  • siodło Selle Italia Expedia, stan db.

Wszystkie komponenty czarne, bardzo stylowe.

Wszystko jest samotłumaczące, kilka słów o ramie. Zalety:

  • bardzo (naprawdę bardzo) sztywna, zarówno na suporcie jak i na sterach,
  • bardzo wytrzymała, wręcz kuloodporna (solidna niemiecka robota), rura nośna spłaszczana przy suporcie i spłaszczana bocznie przy sterach, spawy jak w czołgu etc.
  • bardzo komfortowa (jak na alu – naprawdę bardzo), może pomaga kształt tylnego widelca (eSki) i masywny widelec,
  • standardowa (sztyca 27.2, obejma 31.6, wymienny tylny hak, suport BSA, standardowy ślizg itp),
  • ładna i stylowa :wink:

Wady:

  • ciężka, Scott Addict to nie jest… Waga rzeczywista (realnie: ten rozmiar a nie 540): 1730 g. (tak mi wyszło, powiedzmy +/- 10-20),
  • lakier wydaje się mało odporny na zarysowania (cienki), choć mi się udało bez jednej ryski…
  • tylko pod klamkomanetki (wada albo i zaleta),
  • IMO geometria nieco w stronę OCR niż TCR.

Podeślę zjęcia ramy po demontażu, rower złożony na ramie (tu: WCS i SLR) przedstawiał się jak na zdjęciu. Cena całego zestawu 850 PLN. Mile widziany odbiór własny. Dołożyć 105 albo Tiagrę, kółka R10/R20 i mamy świetny zapas, rower treningowy lub dla młodzieży za 2-2.5 kPLN.

[size=75][ Dodano: Wto 08 Lip, 2008 08:28 ][/size]
Sprzedaję bo sobie kupiłem w miejsce tanio ramę TREK OCLV120 (no co…? nie wiem jeszcze po co mi dwa TREKi Madone na DuraAce, ale tak się prosił, tak się łasił, że nie miałem serca nie kupić… Ten nowy TREK jest nieco odrapany z wierzchu – w dwu miejscach! – będę miał więc pierwszy w życiu odrapany rower! Fascynujące przeżycie :wink: )

Mam zdjęcia po demontażu, ale nie mogę dodać – jakiś błąd obsługi portalu. Proszę aby ktoś inny napisał jakąkolwiek odpowiedź na niniejszy post i wtedy może uda mi się dosłać.







#2

No zestaw ładny. Teraz będziesz miał tylko Treki. Jak Astana :stuck_out_tongue: Prosiłeś o jakąkolwiek odpowiedź, aby wstawić zdjęcia. Proszę - pozdrawiam.


#3

OK, już jest.

Ten “nowy” OCLV IMO ilustruję przewagę ram robionych na karbonowych mufach (TREK OCLV, Colnago C50, …). TREK (niestety u siebie, Wisconsin) naprawia ramy OCLV – wycina się wadliwy element i wstawia nowy. IMO ten mój na 100% ma wymienioną mufę sterową (cały przód): Bezbarwny lakier na powierzchni gładziutki, naklejki pod nim oryginalne, natomiast lakier kolorowy układ się z przodu inaczej, ma nieco inny odcień i wyraźnie widać przejcśia lakieru na granicy mufy. Można tez dostrzec nierówności odlewu.


#4

gdzie naprawiaja ramy treka ;>

Z moją coś jest nie tak - modle się żeby to suport był nie tak.

Strzela w suporcie. Zdejme korby, wyjme suport , wyczyszcze z zewnątrz ( nie łożyska, tylko gwinty) , wyczyszcze gwinty w ramie, założe - nic nie trzeszczy.

400 km później , trzeszczy znowu. :frowning:


#5

Generalnie w TREKu, w stanie Wisconsin…


#6

ano wlasnei tak to zrozumiałem ale miałem nadzieje na nieco bardziej optymistyczną wiadomość :smiley:


#7

Normalnie prawie nie widać, ale w świetle flasha… :
mini.pw.edu.pl/~kozlowsm/oclv/00007.jpg


#8

hmm no ciekawe.
ja przyglądałem się mojej ramie i kolegi.
Obie mają nieznaczne ślady pękania lakieru przy łączeniach muf ( wszystkich)


#9

Doktorze,

Czy wyczuwasz jakąś istotną róznicę podczas jazdy miedzy twoimi dwiema ramami OCLV 120 (zakładając oczywiście, ze jedzisz na podobnie sztywnych kołach etc…). Pytam się z czystej ciekawości, bo przymierzam sie do kupna 2008 Madone 5.2 i ciekawy jestem jak te ramy sprawują sie po latach użytkowania, w moim przypadku byłoby to ok 10,000 km/rok.

Pozdrowienia, Jarek


#10

Rowery mają 100% identyczną konfigurację… z wyjątkiem kół właśnie. Rower “galowy” ma WH-7850-SL, a “polowy” – Ksyrium SSC. IMO Dura-Ace zachowują się w zakrętach bardziej dynamicznie a Ksyriumy bardziej “tępo”.

Nie, nie dostrzegam istotnej różnicy.

Dodam tylko, skoro wspomniałeś o 2008 Madone 5.2, że model 2008 ma całkowicie odmienną konstrukcję od modeli z lat ubiegłych (powiedzmy: 2003-2007, choć i tam były pewne różnice). AFAIK (traktuj to jako niepotwierdzone plotki, znajomi podsyłali mi zestawienie wyników testów, ale linka nie pamiętam) jedną z większych wad jest bardzo marna sztywność (tymczasem starsze TREKi, zwłaszcza OCLV120 miały wspaniałą). Nowe założenie konstrukcjyne i – jak to mówią – “choroby wieku dziecięcego” :wink:


#11

czemu 03-07?
00-03 tez takie same:)


#12

Bo takie znam z doświadczeń własnych (i znajomych) :wink: AFAIR ta konstrukcja ma coś pod 10 lat (z dokładnością, do sterów – klasycznych, później ahead 1", później ahead 1 18"). Nowalijka to nie jest, ale IMO udana, a do miana “przestarzałej” jej daleko.


#13

aaa:)
ja próbowałem wymyślić z którego roku pochodzi moja.
I wyszło mi '01 ale nie mam co do tego pewności :slight_smile:
Wszystkie jakie widziałem na żywo były identyko.
Pozatym że tylko jedną białą widziałem
i wszystkie miały naklejki - szpanerzy :stuck_out_tongue:

chainreaction.com/oclvhistory.htm


#14

Mały off-topic

pl.youtube.com/watch?v=2nVbmcnsX … re=related
jak się robi ramy Treka madone.


#15

Niezły filmik! Ciekawie pokazane jak ‘gną’ ramę na teście :slight_smile: