Szosówka do 1500 zł

Witam!

Od dawna myślałem nad zakupem kolarzówki i chyba własnie nadszedł ten czas. Obecnie śmigam na tym oto rowerze:

123klik.pl/kupic_img3/18/600 … -800-m.jpg
(bez bagażnika, lamp, błotników oraz inne siodło.)

Jeżdżę na nim często a ostatnio nawet zacząłem pokonywać dystansy 100km+ (mój rekord to 130 km). Nie znam się na rowerach i chciałbym prosić was o pomoc w wyborze kolarzówki.

1. Szukałem troche w internecie i częsc osób doradza zakup używanej. Wydaje mi sie ze to dobry pomysł bo za cene nowego roweru moge miec uzywany, ale o klase lepszy. Czy to dobre rozumowanie?

2. allegro.pl/n3-raleigh-kolarzowka … 29895.html
    Ten oto rower znalazłem na allegro w kategorii uzywane do 1500 zł. Prosiłbym o sprawdzenie parametrów tego roweru i doradzenie czy zakupic czy nie.

3. Przeglądajac forum natknąłem sie na rowery z decathlonu decathlon.pl/rower-szosowy-t … 39800.html Czy lepiej zakupic ten czy szukac lepszego w podobnej cenie czy moze lepiej szukac w uzywkach?

Prosze o porady i pozdrawiam oraz witam serdecznie bo to pierwszy post na tym forum.

PS
Waze 60kg i mierze około 175 cm.

3 zebatki na korbie, zadko spotykana rzecz, w tym przedziale cenowym mozna fajną uzywana szosówkę kupić z klamkomanetkami chociaz ten btwin tez jest. ogólne za tą cene wszystko jest na podobnym osprzecie i tej samej klasy takze jak chcesz coś lepszego to uzywane na pewno znajdziesz.

Jeśli chcesz, kupić nowy, to ten btwin jest bezkonkurencyjny, tego linka co zapodałeś, trochę nie warto za tą cenę kupisz coś już na klamkomanetkach, poza tym licz, że będzie trzeba trochę włożyć z niego, opony, klocki, owijka, koszyki może pedały, a to tylko początek.

Ja osobiście posiadam ten:
decathlon.pl/rower-szosowy-t … 39801.html (tylko udało mi się go wyrwać, za 1,5 tys)

Najlżejszy na świecie on nie jest, najlepszy z pewnością też nie. Lecz w tym przedziale cenowym nic lepszego raczej nie znajdziesz (a już na pewno nic nowego).