Tour de Pologne 2018


#389

W takim razie mam nadzieje, że wybierasz się na Mś i Lombardię :slight_smile:


#390

hehe dobre :vatican_city:


#391

Może jakaś zrzutka na bilety dla kolegi? :stuck_out_tongue:


#392

Owsian pewnie powiedział Kwiatkowi że się ujechał. :smiley:


#393

Mała poprawka Panowie Huzar i Sobieniowski.

To koszulka magentowa, a nie madżentowa.

Tak jak w barze zamawiasz mojito, to jest mohito a nie modżajto :yum:


#394

CCC juz nagonilo wykonczyla sie cala druzyna hehe


#395

W tym przypadku akurat czyta się madżenta.
Mieli sporo śmiesznych wpadek i rozbrajajacych tekstów. Wczoraj na podjeździe pod Brzegi mówili że ktoś został a było widać że to atak jednego z zawodników. Ale dla osoby która wczesniej nie oglądala kolarstwa komentarz pewnie w sam raz.


#396

Nie powinno tak być.

Z tego co wiadomo, nikt nie spodziewał się szutrów.

Było obiecane, że dadzą radę ułożyć asfalt.

Trochę to amatorskie - fakt


#397

dziś dla odmiany Eurosport zaszalał

Decydujace momenty wyścigu a tu na jedynce jakiś triathlon, na dwojce przygotowania do jakiegoś meczu

pogratulować wyczucia i szacunku dla widza


#398

Na razie mega plaża.
O co chodziło z tym szutrem i co gorsza płytami? Jakiś objazd last minute?


#399

Miał być asfalt ale się nie udało.


#400

No dobra ale miał być miesiąc temu czy przedwczoraj ratunkowo ? Bo jak wykonawca dał dupy i wiadomo o tym od przynajmniej tygodnia to się zmienia trasę a nie robi taką wieś…


#401

Jak to zmienić trasę? To by oznaczało TdP bez Ściany Bukovina.


#402

Jaka sytuacja? Nie mam gdzie oglądać i to forum to jedyne źródło informacji…


#403

W sumie 13 ucieka ale raczej bez szans na dojazd. Troche ponad minute maja na 17km do mety.
Faworyci razem.


#404

Niebezpiecznie dużo zawodników z niedużymi stratami przed peletonem.Groźna sytuacja.


#405

Rusza Bennet, za nim Teuns, Henao Kwiato


#406

Kwiato wygląda że na luzie trzyma koło Benneta i nie zamierza się szarpać. Teuns już trochę przepycha.


#407

I ktos tu wczoraj pisal ze Kwiatek slabo wygladal… On tu jest najsilniejszy i pod gore


#408

11km do mety. Atakują Yates i Buchmann. Henao musi popracować.
EDIT: Jeszcze Siwakow