Transfery drużyn Pro Tour!

Carthy, który miał już kontrakt na 2020, zdecydował się przedłużyć umowę z EF do końca 2021.

Jasna sprawa to nie PCM (właśnie przed chwilą grałem ) dlatego napisałem pół żartem, w każdym bądź razie w Borze zostawać już nie ma sensu a w INEOS po pozbyciu się Halvorsena to byłby dobry deal, że ich stać to raczej pewne, chociaż od czasów Vivianiego nie nastawiali się na jakiekolwiek sprinterskie finisze… w sumie to kiedy się nastawiali ? Tylko za kadencji Cavendisha, bardziej te codzienne wspólne treningi zasugerowały przenosiny, chociaz jak ktoś obserwuje w social mediach to wielu kolarzy z różnych teamów buja się razem ale nie aż tyle. Zapomniałem że ten Dennis wchodzi cały czas w grę więc już ciasno na pokładzie

Zgadzam się.

Dodam tylko, że z tym TDE jest taka różnica między nimi a WT, że ekipy WT mają zapewnioną licencję na 3 lata, a TDE ma zapewniony start w tych wszystkich wyścigach tylko w 2020 (zakładam, że w 2021 ten przywilej będzie miała najlepsza ekipa spoza WT z sezonu 2020).

Ciekawe co w Borze wycisną z tego Laasa.
Z jednej strony to taki facet, którego śmiało można nazwać niekwestionowanym królem ogórkowych sprintów, ale z drugiej odpada na byle jakiej zmarszczce i nie wiadomo jakim jest team-playerem (jeśli miałby być rozprowadzającym Ackermanna czy Bennetta).

Cytując główną

Sam Bennett wyzwolił się z niemieckiej niewoli, dostając zielone światło do transferu. Irlandzki sprinter zwiąże się z grupą Deceuninck-Quick Step.

Ciekawie będzie sledzić jego pojedynki z Saganem i Ackermannem :slight_smile: Coś nowego a zarazem w kontekście sytuacji z drugim dnem :slight_smile:

Hodeg i Jakobsen nie polubili tego wpisu…

Bennnet może być dobrym typem na dominatora sezonu 2020

Akurat i jeden, i dugi potrafili pokonać Bennetta w tym sezonie. Tak że nie będzie zdecydowanym numerem 1 w ekipie, choć możliwe, czy nawet najbardziej prawdopodobne, że to on pojedzie Tour. Jakobsen pokazał, że GT przejechać może, więc też coś pojedzie, może nawet dwie sztuki. A Alvarito - cóż, niech najpierw Katalonię ukończy. Nawet jeśli z nich trzech jest najszybszy (trudno powiedzieć, bo póki co w tych najbardziej prestiżowych sprintach nie uczestniczył). Dla ekipy w sumie dobra sytuacja, bo żądła są trzy, a wyścigów do wygrania w cholerę, więc trzeba rozplanować, co, gdzie i komu najlepiej będzie odpowiadać.
Z tego transferu to niezadowolony może być co najwyżej Senechal :wink:

Hodeg to najpierw musi wrócić na rower, a potem się zobaczy.
Też mi się wydaje, że Jakobsen na Giro a Bennett na TdF.

Bardziej mnie ciekawi jak wypełnią lukę po Richeze i Sabatinim.
Niby ma być Archbold i na pewno będzie Steimle (moim zdaniem dobry materiał na rozprowadzającego), ale to jeszcze nie ta półka, a już na pewno nie to doświadczenie. Na pewno bardziej będą musieli zaangażować w rozprowadzanie Lampaerta, Senechala czy Balleriniego (który dotąd nie jeździł GT). Pytanie też czy Morkov nadal będzie takim kozakiem :slight_smile:

Greipel w ICA

Myślałem że już zakończy karierę

Utytułowani sportowcy powinni wiedzieć kiedy zakończyć karierę.
Greipel i Cavendish niestety mam wrażenie że rozmieniają swoją sławę na drobne…

1 Like

Ja też.
Ale np. jeśli Politt zostanie w Izraelu, Greipel może być dla niego cennym pomocnikiem na wiosnę.

Cavendish wciąż w siebie wierzy i zwala niepowodzenia na problemy zdrowotne. Może jeszcze coś pokaże, zobaczymy.

Oby, oby. Na sześciodniówce potrafił wysmykać Vivianiego czy Ewana. No ale to jednak innego typu rywalizacja.

Peter Stetina od przyszłego roku koncentruje się wyścigach gravelowych i górskich ultra maratonach. Chciał to połączyć ze ściganiem szosowym WT ale jego pracodawcy nie zaakceptowali tego, w związku z czym raczej nie zobaczymy go w WT w przyszłym sezonie.

1 Like

A co to takiego tzw. “wyścigi gravelowe”? Są szosowe, przełajowe, mtb, torowe, bmx. W przepisach sportowych PZKol nie ma czegoś takiego.

A bo ja wiem? ja to w ogóle nie rozumiem tej mody na “gravele” która jest tak mocno lansowana ale jak inaczej przetłumaczyć

WorldTour pro Peter Stetina will walk away from WorldTour road racing to launch a career in gravel racing and ultra-endurance mountain biking.

Są to wyścigi po szutrach (nawierzchnia utwardzona z tłuczniem. w lasach ostatnimi czasy całe “autostrady” powstają). W stanach dość popularne gdzie trasa często łączy się z fragmentami szosowymi. Stetina w tym roku już jechał Dirty Kanza z niezłym skutkiem gdzie jechało też paru zawodników z EF.

1 Like

BORA oficjalnie potwierdziła odejście Bennetta.

1 Like

Zapewne nie będzie startował w Polsce

1 Like