http://www.dt4you.pl/1800-700c-5130-ass11-w0p1800hrqusa04460-p-2813.html
Co sądzicie o takim kole? Czy pasowałoby do roweru na osprzecie tiagra z 2013 roku?
http://www.dt4you.pl/1800-700c-5130-ass11-w0p1800hrqusa04460-p-2813.html
Co sądzicie o takim kole? Czy pasowałoby do roweru na osprzecie tiagra z 2013 roku?
Koło do MTB? 20 znak
To jest do mtb?
Moim zdaniem to koło szosowe. I tak też jest oznaczone.
Ponieważ sam szukam obecnie kół szosowych, to zapytam: co masz obecnie? I czego oczekujesz od nowych kół? Bo biorąc pod uwagę różnorodność kół na rynku i wzajemnie wykluczające się (zazwyczaj) cechy kół, to od określenia, czego się chce/potrzebuje trzeba zacząć.
Teraz miałem oba Shimano rs10 z 2013, ale w tylnym pękła mi obręcz…
Jestem ciężki więc przydałoby się, żeby były wytrzymałe i się zbyt często nie centrowały, ale jednocześnie były w miare dobre jeśli chodzi o możliwość ścigania w jakichś amatorskich wyścigach. No i optymalnie jakby były nie za drogie
Lepiej złożyć koła niż kupować gotowe. Napisz do gościa https://shop.dandyhorse.cc/ Sam jak jeździłem na szosie to mi składał koła. Ogólnie gość ma duże pojęcie i wiedzę. Jak miałem na gwarancji i wysyłałem na kontrole to tylko płaciłem za wysyłkę. Sporo osób u niego kupuje koła.
Drogo. Nie dałbym tyle za to kółko. Tak jak Kamil pisze, jeśli chcesz solidne budżetowe kola to złóż sobie u daveo albo dandyhorse’a.
To takie składane indywidualnie podobnej jakości wychodzą taniej niż z seryjnej produkcji?
I czy to prawda że tylne koło musi pasować do danego osprzętu?
Bębenek musi pasować do kasety: firmy (Shimano/SRAM/Campagnolo/SRAM XD) i ilości zębatek w kasecie (10, 11, 12)
Poogladaj sobie na youtube trochę filmików np Szajbajka, on tam ma sporo takich właśnie o podstawach na temat sprzętu. Da Ci to jakis pogląd na koła i inne części.
Tak rzeczywiście to koło szosowe (700C). Pewnie V-brake kojarzyło mi się z MTB.
Może poszukasz sobie koło do przełaja?
Ogólnie mówiąc, jak wiesz, proponuję szukać u mechanika/w sklepie kół aluminiowych używanych. Większość nowych rowerów ma dość tanie koła. Kto kupuje często od razu lub później przechodzi na koła z wysokim stożkiem, może carbon, może szytki i starsze koła stoją w piwnicy lub trafią do sprzedaży.
No i zgubić trochę wagi
Latwiej kupic lzejsze kolo
i trenuja tez na szytkach?
Tak. Ja też w sezonie nie mam siły ciągle wymieniać kół na rowerze (i przy okazji klocków hamulcowych, bo carbon i alu potrzebują osobnych; i regulować tylną przerzutkę, bo inaczej łańcuch może np. wpaść np. między kasetą, a sprychami - nie polecam, raz mi się stało).
Ale tobie nie polecam szytek na razie.
Ja juz 7 rok na szytkach , ale ostatnio sie troszke wkurzylem. W ciagu chyba 2 miesiecy rozwalilem 4 szytki ! W ciagu poprzednich 7 lat moze tez ze 3 ( reszta sie zwyczajnie “wykonczyla” ) .
Kupilem ostatnio z Niemiec kola - uzywki ( EASTON EC 90 SL ) na zwykle opony .
Sa ciezsze od moich szytkowych EC 90 SLX ktore waza troche ponad 1100G , ale niewiele i to w sumie nie ma dla mnie znaczenia. Musze tylko przeykrecic kasete do tych ze zwyklymi oponami i moze je w przyszlym tyg. przetestuje.
EDER ; nie boj sie uzywek ! Te ktore teraz kupilem kosztowaly 2 lata temu 1600 EUR ( ja dalem za nie 350 + 20 za przesylke !!! ) .
Sa prawie nowe !!!
Po kilku latach uzytkowania moich EASTONOW moge napisac , ze to sa perfekcyjne kola ! Nie piszcza przy hamowaniu , centrowalem moze je z dwa razy ( lekko ) przez te lata , no i jazda na nich to czysta przyjemnosc ! Jestem wielkim fanem firmy EASTON ( a Race Face w moim MTB ) i moj rower jest zbudowany na ich komponentach ( kiera , mostek , sztyca , widelec i kola ) . W przyszlym projekcie , beda to jeszcze korby ( te : https://www.bikeinn.com/cykling/easton-ec90-sl-53-39/136637722/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=5890056&country=se&gclid=EAIaIQobChMI7c3F-YeT3gIVx8wYCh2G3wOkEAQYBiABEgLdavD_BwE&gclsrc=aw.ds ) !
Co do treningów, to pewnie jest różnie, ale jak popatrzysz sobie na zdjęcia rowerów treningowych zawodowców, to sporo tam jest kół na oponę (np rower Frooma po wypadku na treningu)
A co sądzicie o takiej ofercie:
Tutaj cena za komplet nowy jest 1050 zł, więc 450 za jedno używane to chyba za drogo?
Jakbyś zauważył gdzieś używane tylne koło w dobrym stanie to możesz tutaj podrzucić link
Eder ; ILE chcesz wydac na to kolo. Piszesz mase dziwnych postow , ale i tak zawsze musi sie skonczyc na pytaniu ILE to ma kosztowac.