XVII Memoriał Andrzeja Trochanowskiego - wyniki ?


#1

Cześć, ma ktoś może pełną listę wyników z wyścigu ,XVII Memoriał Andrzeja Trochanowskiego’’.


#2

1 CHMIELEWSKI Piotr CCC POLSAT 4 3 7
2 SAPA Marcin KNAUF TEAM 4 3 7
3 KOVAC Maros DUKLA TRENCIN 4 3 7
4 CIESIELSKI Krzysztof DHL-AUTHOR 4 3 7
5 K�OCZKO Tomasz WELTOUR-ROWERY �AZY 4 3 7
6 RISKA Martin PSK WHIRLPOOL 4 3 7
7 STAFIEJ Kazimierz DHL-AUTHOR 4 3 7
8 BUCHACEK Tomas PSK WHIRLPOOL 4 3 12 0 5
9 ZAR¨BSKI Jaros�aw INTEL-ACTION 4 3 57 0 50
10 KIENDY� Tomasz KNAUF TEAM 4 3 57 0 50
11 JE˝OWSKI Krzysztof KNAUF TEAM 4 4 15 1 8
12 G¨BKA Marcin DHL-AUTHOR 4 4 15 1 8
13 LEWANDOWSKI Marcin INTEL-ACTION 4 4 15 1 8
14 MRŕZ Mateusz CCC POLSAT 4 4 15 1 8
15 PODOLSKI �ukasz WELTOUR-ROWERY �AZY 4 4 15 1 8
16 TOMBAK Janek KALEV CHOCOLATE TEAM 4 4 15 1 8
17 NOWAK Hubert MBK-CYCLES-SCOUT 4 4 15 1 8
18 LISOWICZ Tomasz KNAUF TEAM 4 4 15 1 8
19 KSOBIAK Bart�omiej REGIONALNA WIELKOPOLSKA 4 4 15 1 8
20 �USKA Damian LEGIA BAZYLISZEK 4 4 15 1 8
21 BENTKOWSKI Pawe� KNAUF TEAM 4 4 15 1 8
22 JEZIERSKI Sebastian MBK-CYCLES-SCOUT 4 4 15 1 8
23 MATYSIAK Bart�omiej LEGIA BAZYLISZEK 4 4 15 1 8
24 BARENYI Milan CK ZP SPORT A.S.PODBREZOW 4 4 15 1 8
25 DLOUHY Vojtech PSK WHIRLPOOL 4 4 15 1 8
26 RADOSZ Robert REGIONALNA CENTRALNA 4 4 15 1 8
27 MODZELEWSKI �ukasz LEGIA BAZYLISZEK 4 4 15 1 8
28 PRZYDZIA� Artur CCC POLSAT 4 4 15 1 8
29 LEBEDEV Andri KALEV CHOCOLATE TEAM 4 5 22 2 15
30 GREBECI Dalibor CK ZP SPORT A.S.PODBREZOW 4 5 33 2 26
31 WASILEWSKI Rados�aw REGIONALNA CENTRALNA 4 5 33 2 26
32 PROUS Pruit KALEV CHOCOLATE TEAM 4 5 33 2 26
33 OLEJNICZAK Karol WELTOUR-ROWERY �AZY 4 5 33 2 26
34 BURY S�awomir REGIONALNA CENTRALNA 4 5 33 2 26
35 KOZUBEK Stanislav PSK WHIRLPOOL 4 5 33 2 26
36 TRZASKA Pawe� ATOS -BROWAR STAROPOLSKI 4 5 33 2 26
37 BECKA Radek PSK WHIRLPOOL 4 5 33 2 26
38 LALINSKY Andrej CK ZP SPORT A.S.PODBREZOW 4 5 33 2 26
39 GŕRALEWSKI �ukasz TRW AUTOMOTIVE UNIQA WYSZ 4 5 33 2 26
40 FIKUS Mateusz ATOS -BROWAR STAROPOLSKI 4 5 33 2 26
41 LE�NIAK Tomasz MBK-CYCLES-SCOUT 4 5 33 2 26
42 SUCHEDOV Vitaly UKRAINA NARODOWA 4 5 33 2 26
43 KELIAR Miroslav CK ZP SPORT A.S.PODBREZOW 4 5 33 2 26
44 RUDYY Stanislav CCC POLSAT 4 5 33 2 26
45 TU�ACZ Hubert KTK KALISZ 4 5 33 2 26
46 ZAMANA Cezary INTEL-ACTION 4 5 39 2 32
47 CZAJKOWSKI Daniel DHL-AUTHOR 4 5 39 2 32
48 PUTEK Grzegorz MBK-CYCLES-SCOUT 4 5 39 2 32
49 KU�WIK Kamil KTK KALISZ 4 5 39 2 32
50 SIPEKY Jan DUKLA TRENCIN 4 5 39 2 32
51 ROMANIK Rados�aw DHL-AUTHOR 4 5 39 2 32
52 MILEWSKI �ukasz LEGIA BAZYLISZEK 4 5 39 2 32
53 ZDZIEB�KO Dawid DHL-AUTHOR 4 5 39 2 32
54 MARTYNIAK Sebastian ATOS -BROWAR STAROPOLSKI 4 5 39 2 32
55 BIE�OWIE˝EC Jaros�aw LEGIA BAZYLISZEK 4 5 39 2 32
56 SALERMO Marek KALEV CHOCOLATE TEAM 4 5 39 2 32
57 ˝O�¨DZIOWSKI Grzegorz DHL-AUTHOR 4 5 39 2 32
58 WADECKI Adam CCC POLSAT 4 5 39 2 32
59 KRZY˝EWSKI �ukasz TRW AUTOMOTIVE UNIQA WYSZ 4 5 39 2 32
60 RATAJCZYK Rafa� MBK-CYCLES-SCOUT 4 5 39 2 32
61 RUBCZAK Maciej REGIONALNA WIELKOPOLSKA 4 5 39 2 32
62 PAWLYTA Micha� LEGIA BAZYLISZEK 4 5 39 2 32
63 MACIEJEWSKI Marek WELTOUR-ROWERY �AZY 4 5 39 2 32
64 BRONIS Roman DUKLA TRENCIN 4 5 39 2 32
65 PODLE� Marcin TRW AUTOMOTIVE UNIQA WYSZ 4 5 39 2 32
66 MORAWSKI Piotr TRW AUTOMOTIVE UNIQA WYSZ 4 5 39 2 32
67 R¨BIEWSKI Jaros�aw KNAUF TEAM 4 5 39 2 32
68 SZAFRANIAK Szymon REGIONALNA WIELKOPOLSKA 4 5 39 2 32
69 HUZARSKI Bartosz INTEL-ACTION 4 5 39 2 32
70 MUSTONEN Andrei KALEV CHOCOLATE TEAM 4 5 39 2 32
71 KUTALO Andrej UKRAINA NARODOWA 4 5 39 2 32
72 POPKOV Vitaly UKRAINA NARODOWA 4 6 23 3 16
73 ROSOLIăSKI Grzegorz WELTOUR-ROWERY �AZY 4 6 23 3 16
74 HANKUS Tadeusz ATOS -BROWAR STAROPOLSKI 4 6 23 3 16
WE�NIAK Jaros�aw wycofany/abandone
PIETRZAK Przemys�aw wycofany/abandone
MACIO�EK Dominik wycofany/abandone
ZAR¨BA Tomasz wycofany/abandone
KOZICA Rados�aw wycofany/abandone
LIS Piotr wycofany/abandone
PAWE�KOWICZ Mariusz wycofany/abandone
RATAJCZYK Tomasz wycofany/abandone
RZEPECKI Krzysztof wycofany/abandone
HALEJAK Wojciech wycofany/abandone
KOWAL Mariusz wycofany/abandone
KU�KA Wojciech wycofany/abandone
LONKA Jacek wycofany/abandone
DER¨GOWSKI Jaros�aw wycofany/abandone
JANIK Rafa� wycofany/abandone
KARASZEWSKI Norbert wycofany/abandone
KULWICKI Karol wycofany/abandone
KURAS Tomasz wycofany/abandone
BRO˝YNA Tomasz wycofany/abandone
WITECKI Mariusz wycofany/abandone
BONDARIEW Bogdan wycofany/abandone
KARGU Oskari wycofany/abandone
RAUDSEPP Pruit wycofany/abandone
OJAVEE Mart wycofany/abandone
LACKUTI Sergei wycofany/abandone
POLISCHYUK Maksym wycofany/abandone
KONONENKO Roman wycofany/abandone
POLIEVKA Pavol wycofany/abandone
TYBOR Patnik wycofany/abandone
BACHRATY Robert wycofany/abandone
SKVARKA Michal wycofany/abandone
WIEZIK Maros wycofany/abandone
SKOCZYLAS Dariusz wycofany/abandone
OKOMSKI Tomasz wycofany/abandone
CZARNECKI Pawe� wycofany/abandone
MIERZEJEWSKI Micha� wycofany/abandone
ABRAMCZUK S�awomir wycofany/abandone
FALTYNEK Jan wycofany/abandone
SZANIAWSKI Pawe� wycofany/abandone
KALEMBA Wojciech wycofany/abandone
ZARADNY Piotr wycofany/abandone
PAWLAK Wojciech wycofany/abandone
�WI¤DER Arkadiusz wycofany/abandone
LASZKIEWICZ Mariusz wycofany/abandone
LIWIăSKI Andrzej wycofany/abandone
PAL Marcin wycofany/abandone
CHUDZYăSKI Piotr wycofany/abandone
KRYSTKOWIAK Adrian wycofany/abandone
GRACZYK Filip wycofany/abandone
PYSZNY Piotr wycofany/abandone
ZAWIERUSZYăSKI Ryszard wycofany/abandone

Lotna premia Rzš�nik
1 90 RISKA Martin PSK WHIRLPOOL


#3

Uff, musiało być na Memoriale ciężko: średnia z wyścigu nieco ponad 40 km/h, zatem jak na jazdę na rundach jechali stosunkowo wolno; blisko połowa zawodników spośród tych którzy wystartowali wycofała się z rywalizacji. Tylko czy wycofki były zaplanowane jako element przygotowań do poważniejszych startów, czy też były skutkiem kiepskich warunków, i sędziowie oraz organizatorzy przegapili okazję skrócenia trasy, bo za dużo dobrych zawodników poddało się. Zatem musiało być ciężko, uff. Wiatr? pewnie był i to chyba niemały skoro tak wolno jechali. Zimno, deszczowo? pewnie też.
Na Lublin w dniu 3 maja pogoda też ma być kiepska, a dystans 168 km :571:


#4

Hmmmmm


#5

:slight_smile:


#6

memoriał trochanowskiego:
średnia była o wiele wyższa - ja miałem do 130 km np. 42,8 km/h a jechałem w ostatniej walczącej grupce ze stratą gdzieś 8 min do czołówki. Dystans wyszedł o kilka km dłuższy niż planowano. straszliwe dziury, tandetna organizacja, beznadziejny komentator i idiotyzm sędziów - wręcz skandaliczne ich zachowanie względem mojej grupy! Schemat wyścigu taki: start honorowy -> 45-50 km/h! Następnie start ostry - od startu full (62-63km/h) - dwa kilometry i kraksa na co najmniej 60 osób (oczywiście z powodu nieoznakowanego zwężenia drogi i ogromnych dziur). Następnie poszła ucieczka i tempo spadło. Grupa porwała się na skandalicznej jakości drodze przy bardzo silnym, bocznym wietrze. Dalej tempo już równomierne (przynajmniej w mojej grupie). Wielu kolarzy wycofało się na końcowych rundach (w tym kolarze Kanufa jadący w peletonie, aby lepiej mu obejrzeć finisz ucieczki?!)


#7

Poruszyłeś “kolarz87” drażliwy temat, jakość organizacji zawodów oraz jakość pracy sędziów i komentatora. Okazuje się, że - mówię o swoich spostrzeżeniach i odczuciach - faktycznie można mieć słuszne uwagi w tym zakresie.

  • organizatorzy często nie dbają o usunięcie dziur w jezdni albo o ich wyraźne oznakowanie, w tym zwłaszcza zarwanych studzienek, o oznakowanie niebezpiecznych zakrętów. Do szału mnie doprowadza gdy widzę na zakrętach trasy wyścigu zalegający na asfalcie piach. Co on oznacza dla kolarza nie muszę tutaj pisać. Nie zawsze należycie zabezpieczane sa skrzyżowania z drogami, tubylcy nie pilnują swoich psow, które z ciekawości tez wyłażą na trasę prosto pod koła koalrzy,
    sędziowie, wykonują pracę odpłatnie jako najemna siła robocza i starają sie wziąść kasę jak najmniejszym nakładem pracy. Przeto często - gdy sa rundy - by nie komplikować sobie roboty i predzej ją skończyć wycofuja na ostatniej rundzie smęciarzy/kraksowiczów/osłabniętych, by nie bawić sie później w ustalanie strat czasowych i klasyfikacji. Takie wycofki zawsze tłumaczą dbałością o porządek i bezpieczenstwo orza by nie popełnić błedów w ustalaniu zwycięzcy. A prawda jest taka, że nie zależy im by dać zawodnikowi szansę ukończenia wyścigu, sprawdzenia się, uczenia się woli walki i wytrwałości do końca. Po drugie sporo sędziów w ogóle nie zna się na kolarstwie, nie rozumie jego istoty, nie myśłą kategoriami interesu zawodnika. Pomijam fakt, że wielu sędziów to emeryci z demencją, brakiem refleksu, nieumiejętnością obsługiwania nowoczesnej aparatury w tym komputerowej. Ta ostatnia uwaga odnosi się zwłaszcza do mało znaczących/prowincjonalnych zawodów nie klasyfikowanych w rankinagach, organizowanych z okazji Dni jakiejś tam miejscowości, o czapkę śliwek sołtysa, itp. Lichy sędzia = sędzia tani dla organizatora,
  • komentatorzy to już osobna dziąłka, mało spośród z nich stara się stworzyć atmosferę wyścigu, przybliżyć kibicowm istotę ścigania, ględzą bez sensu, puszczają beznadziejna muzykę, miast powiedzieć kilka newsów, zasłyszanych z radia wyścigu. To jest żenujące co oni wyprawiają.
    Musze też wrzucić - by być obiektywnym - kamyczek do ogródka zawodników. Oni też mają sporo na sumieniu, nie podpisują list startowych, kombinują jak opuścić rundę lub pod bele pozorem jechać za autem. Ponadto częstym zjawiskiem jest, ze zawodnik który wycofuje się z wyścigu jeszcze przed kreską zjeżdza do parku wozów technicznch nie zgłaszajac sędziemu faktu wycofania się i niezwłocznego zwrócenia numeru startowego. Później sędziowie muszą się domyśłać kto przejechał kreskę, kto nie, itp. itd.
  • po wyścigu organizatorzy rzadko kiedy pamiętają by wyniki błyskawicznie ogłosić na stronie internetowej. Przy obecnym stanie techniki nie powinno to stanowić żadnego problemu dla organizatora. Winię tutaj również PZKol, który jako Związek sam ma sporo grzeszków. Na stronie PZKol jako organizatora/nadzorujacego wyścigi klasyfikowane w rankingach PZKol nie ma z odpowiednim wyprzedzeniem regulaminów wyścigów w tym w wersji elektronicznej do ściągniecia /ileż nieraz trzeba się naszukać po necie by dostać regulamin/ oraz nie ma błyskawicznego opublikowania wyników. W mojej ocenie to HAŃBA.
    To tylko grubsze grzeszki organizatorów, nadzorujących i uczestników wyścigów. O innych już drobniejszych wspominał nie będę.