Zimowy szał zakupów

Postanowiłem zainwestować trochę w sprzęt i akcesoria. Robię to zima, gdyż wiem z niewielkiego doświadczenia, że zawsze trochę taniej, a czasem nawet niezłą okazję można złapać. Aczkolwiek mam parę priorytetów,ale moja wiedza na temat sprzętu itp. nie jest zadowalająca, a zapytać mądrzejszych nigdy nie zawadzi :wink:

Pierwszym przedmiotem na mojej liście jest tylna przerzutka. Działanie obecnej nie sprostuje moim oczekiwaniom(przednia też jest do kitu, ale nie jest najgorzej, planuję taki zakup za rok z korbą). Bardzo często się rozregulowuje, działa ospale. Nie wiem czy wystarczy wymienić tylko przerzutkę, czy trzeba coś kombinować jeszcze z klamkomanetkami. Oczywiście jestem początkujący i nie szukam sprzętu z górnej półki. Mój kolega miał sore i radziła sobie ona bardzo dobrze podczas sezonu. Może macie jakieś inne propozycje w podobnym zakresie cenowym?

Na drugim miejscu widzę pulsometr. Nie znam się na nich za bardzo. Trudno mi określić, który są dobre, jakiej firmy kupić. Szczerze znam tylko polara(nie mój przedział cenowy) i sigme. Narazie upatrzyłem sobie coś takiego:
allegro.pl/sigma-pc-25-10-pulsom … 98377.html

Na końcu listy znajdują się pedały, zatrzaskowe oczywiście. Nie wiem, czym się różnią poszczególne modele(oprócz wagi) W tym temacie jestem całkowicie zielony, lepiej z butami, gdyż już sobie dobre upatrzyłem pod okiem specjalisty :wink:

Tak więc liczę na waszą pomoc, za którą będę bardzo wdzięczny, nawet za tą najmniejszą:)

Przerzutki nie są uniwersalne. Generalnie, producenci oferują tzw. grupy osprzętu: zestawy współpracujących ze sobą komponentów. Pewne wymienność może istnieć - ale nie musi (nawet między grupami jednego producenta). Ilo-rzędowy napęd? Jakiego producenta? Jakie klamki?