"Cywilna" praca w kolarstwie

Jestem miłośnikiem kolarstwa od kilku dobrych już lat. Jeżdżę sobie amatorsko (nie jestem członkiem żadnego klubu). W sumie teraz decydują się już losy mojej przyszłości, przynajmniej tej zawodowej. Jestem uczniem I klasy o profilu biologiczno-chemicznego. Moglibyście mi podsunąć jakieś propozycję przyszłych zawodów po tym profilu? Od razu uprzedzam, że na medycynę się nie wybieram- nie kręci mnie to jakoś.


Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Kuba

Biologoczno - chemiczny… skoro nie medycyna to zostaje ci to drugie :wink:

masażysta, rehabilitant :bulb: a jak nie to ożeń się z córką Langa i Lang Team Cie przyjmie :wink:

A ładna chociaż? :wink:

no nie brzydka, ale nieco starsza od Ciebie chyba ze ma ich wiecej a ja wiem tylko o jednej :smiley:

bardzo dobre pytanie :smiley: looknij sobie http://langteam.bikeworld.pl/tour/?langteam=organizatorzy więcej zdjęc nie posiadam :frowning:

Córka Laga to Panna pierwsza klasa, tylko podszkol sie z Włoskiego :slight_smile:

A po takim kierunku to mozesz wszystko robic w kolarstwie, mechanik, masażysta, dyrektor sportowy tutaj nie ma zróżnicowania.

Jeśli jesteś ambitny to idź w kierunku farmacji, pracę łatwo znaleźć (na razie :stuck_out_tongue: ), do tego dobrze płacą. Co do córki Langa to małe szanse, być może nie jestem na biężąco, ale z tego co wiem jej narzeczony to Aurelian Clerq (niezły szwajcarski sprinter :confused: )

Jeśli jesteś w I klasie, to decydują się co najwyżej losy Twojego przejścia do klasy II, a na pewno nie przyszłości zawodowej.
Też skończyłem biol-chem, co zresztą wcale nie jest dobre gdy ktoś się wybiera na medycynę (wtedy lepiej wybrać mat-fiz), ale farmacja to jedne z najtrudniejszych studiów. Wybór masz ogromny, bo przecież profil w ogólniaku nie ma nic do rzeczy. Zastanów się, co chcesz robić, co Cię interesuje i wybierz odpowiedni kierunek. Ja zdawałem egzaminy na jeden kierunek,a wylądowałem na innej uczelni, całkiem innym kierunku a teraz robię jeszcze coś innego.