Kierownica


#1

Szukam kierownicy szosowej. Szerokość 42-44. Z gięciem na rogach. Wiecie o co chodzi…:slight_smile:Proszę o jakieś oferty na e-mail wysłać.
Pozdrawiam


#2

A średnica :question: Nie, żebym miał do sprzedania, ale myślę, że warto byłoby podać :wink: .


#3

Tu jest właśnie problem bo na koncówce kierownicy, która obecnie posiadam jest tak naklejona owijka, że mało co widać. Kolega powiedział mi, że jest to tradycyjny wymiar. Ja myślę, że jest to 22 tylko co po przecinku nie wiem. Ale chyba wejdzie trochę szersza bowiem mostek mam rozkładany. Tzn: część przednia jest ściągana, posiada dwie śruby dzięki którym istnieje możliwość regulacji w zależności od tego wymiaru.


#4

Grzybku, tu są więksi fachowcy ode mnie w kwestii sprzętu (tylko póki co się nie wypowiedzieli), ale ja nie eksperymentowałbym ze średnicą kierownicy :exclamation: . Po pierwsze, ja nie pamiętam, żeby były kierownice o średnicy 22 (mm :question: ). Obecnie standartem są: 25,4 (mtb), 25,8 i 26 (szosa) oraz 31,8 (oversize). Inną raczej trudno będzie Ci kupić.
Co do szerszej kierownicy, to do takiego mostka, o jakim piszesz wejdzie pewnie nieco szersza kierownica, ale - moim zdaniem - jest to rozwiązanie raczej niebezpieczne (ja obawiałbym się pęknięć elementów mostka!). Na poczatek proponowałbym zmierzyć kierownicę suwmiarką :wink: .


#5

Zrobie inaczej: bo bo będę zmieniał wojke to się pomęczę i będę zdzierał taśme żeby dostrzeć napis na rurce:)Bo nie posiadam w domciu sufmiarki


#6

skoro niemasz suwmiarki to najdokładniej bedzie jak wezmiesz kawałek sznurka nici albo cos owiniesz zmiezysz długosc owiniecia podstawisz do wzoru na obwód koła i obliczysz prosto i szybko promien na kalkulatorze…pomnozysz promien razy 2 i masz wymiar


#7

A jakie jest Wasze zdanie czy lepsza jest tradycyjny baranek czy gięta kierownica ? wiadomo, że to kwestia gustu ale np. czy lepiej jest po górach na gietej czy coś podobnego ? Może infantymne pytanie ale interesuje mnie to.


#8

ja ma gieta i jestem zadowolony jest lepszy chwyt na finishu i wogule tak jak ty to nazwales tradycyjiny baranek to juz mi sie zdaje przezytek


#9

zgadzam sie:)


#10

klasyczny baranek to straszna porazka, a jazda na tym to meczarnia.
a jeszcze jak ktos ma (np ja) wieksze dlonie to juz w ogole zenua.


#11

Ostatnio udało mi się kupić kierownice z ergonomicznym gięciem firmy "x " :smiley: wraz z mostkiem 3TTT Mutant . Kierownica ma przetłoczenia na pancerze i gratis dostałem jeszcze korki do kierownicy BBB . Zakup raczej udany bo na taki zestaw an allegro zaplacilem 50 zł .
W sklepie za ta cene mysle ze bym nie kupil szosowej kierownicy nawet Zoom’a . Polecam zajrzec czasem na aukcje internetowe bo za małe pieniadze mozna skompletowac naprawde fajny sprzet…


#12

Dokonałem pomiaru i średnica jest 250. Dokonałem już zakupu klamkomanetek, na których pisze, że sa do rozmiaru max 24,8. Powinny mi wejść co nie ?