[lub sprzedam] Ksyrium SSC po kapitalnym remoncie + dodatki


#1

Alternatywnie do WH-R561 (albo-albo) sprzedam Ksyrium SSC po kapitalnym remoncie:

  • w tylnym kole: wymieniony bęben, łożyska, zapadki i sprężynki, wszystkie szprychy, obręcz,
  • w przednim: wymienione łożyska.
    Przednie koło nie ma naklejek na obręczy, ma nieco (jak na ten model: nieco!) poobijane szprychy (farba w tym modelu łatwo obłazi) i wyczuwalne wytarcie od szczęk hamulcowych (obręcz nie kwalifikuje się nawet do prewencyjnej wymiany).

W komplecie: koła, zaciski, olej mineralny Mavic do bębna, nieużywany klucz aluminiowy (serwisowy) do szprych (+uchwyt do trzymania szprych), nierozpakowany klucz do łożysk, zapasowe (nowe!) kilka szprych na przód i tył (obie strony), komplet naklejek Mavic.
Na życzenie także stary bęben i stara obręcz (ma mikropęknięcia przy 3 szprychach ale byłą wymieniona tylko na moje wyraźne żądanie) oraz komplet starych szprych.

Cena 1600 PLN – możliwy niewielki upust (do negocjacji).

Koła są w pełni kompatybilne z SL/SL2/SL3, różnią się jedynie:

  • budową przedniej piasty (nieco cięższa, jednoczęściowa),
  • brakiem karbowań między szprychami (są przez to cięższe, choć sztywniejsze, bardziej pancerne i ok. 50% tańsze w serwisowaniu)
  • koła są czarne (AFAIK Mavic zmienia co rok lub co dwa: czarne :left_right_arrow: srebrne) – nie wiemjakie są teraz.

Koła są ponoć 100% kuloodporne (trudno opierać się na moich doświadczeniach – ja np. zatrzymuję się przed krawężnikiem i przenoszę etc), banalnie proste w obsłudze (potwierdzam), jak na Ksyriumy – tanie w serwisie (wymiana szprych i tylnej obręczy (towar + robocizna) oraz przesyłka kurierska wyniosła mnie ok. 520 PLN). IMHO mają jednak typowe wady Ksyriumów – nie sa kołami komfortowymi (kopią w d4) i IMHO źle sprawują się przy długich samotnych jazdach przy skośnym wietrze.

Powód sprzedaży podałem w poprzednim poście.


#2

jak możesz to daj kilka fotek. może bym je wziął od Ciebie.


#3

Nie ma sprawy. Podaj tylko, które elementy chcesz widzieć na zdjęciach – jak zrobię całe, to niewiele zobaczysz.


#4

najlepiej to zrób zdjęcia obręczy z bliska, piast i dokładnie tylna sfotografuj jak mrzesz pozdrowionka :mrgreen: :mrgreen:


#5

Niestety stare PowerShoty są fatalne do robienia zdjęć prz yzłym oświetleniu. Mały przedmiot można połozyć na blacie w kuchni i oświetlić szeregiem lamp, a z rowerem – gorzej