szczeki dual pivot (sora) + klamki v-brake (jakiebadz)

czesc (sie przywitam za jednym zamachem),

jak w temacie czy ten zestaw bedzie pracowac? dostalem szose na osprzecie sora/tiagra (giant ocr3) i chce przerobic ten rower na miejskie jezdzidlo zwane fitnessbike. Zalezy mi na zmianie sylwetki w czym pomoze prosta kierownica na krotkim mostku. Czy klamki typu v-brak beda pracowac razem ze szczekami dual pivot. Myslalem o takich allegro.pl/item383…3_8_czarne.html (akurat 8-o rzedowe w sam raz do przerzutki sory)

Chce zminimalizowac koszty stad potrzebuje przerobic ta szose na rower do miasta (nie Polska wiec nie zarzne go szybko) a nie kupowac kolejny (zreszta nie mam powoli ich juz gdzie trzymac:)) stad koszt tej operacji nie powinien przekroczyc ~100pln.

thnx za wszelkie sugestie

myslalem ze moze wystarczy przyciac i odwrocic kierownice ale chyba dalej bede ‘lezal’ wiec moze nie?

sija
kuba

Z tego, co gdzieś czytałem, to klamki od v-break’ów nie będą dobrze współpracowały z hamulcami szosowymi (nie sprawdzałem w praktyce). Są do tego dedykowane, tanie klamki, takie jak TUTAJ